Sunday, December 12, 2010

❤ Semoga bahagia selamanya ❤

Ya Allah permudahkan urusan mereka dan berikan lah mereka kebahagian dunia akhirat ...
amin...


Sabtu , Lorong Pandan Melaka ....
Jam : 2.30 petang ....

Selamat Pengantin Baru Buat Zainora n husb
and ......
Sangat sepadan dan sangat secocok ...




i like ur pelamin 100% ..
sangat cantek.....



[ cik mal :: puan sha :: cik ili ]


kami sukar untuk dipisahkan....
akrab sejak dari kecil lagi...
mana tidak nyer sentiasa bersama .....
[ luv u friend so much ]

* ________________________ *


bergegas ke Kuala Linggi ..
menghadiri majlis pertunangan adik angkat saya ...
iaitu Nadiah Rahman ....





semoga nad ngan man bahagia sampai ke jinjang pelamin yea...
sempat meninggal pesan kat man " ha !!! jaga nad bebaik taw dengan nada garang "

hek hek hek ...





zuziana :: ili syazwana :: nadia rahman :: Normala
[ ambil berkat pada bakal pengantin ini ... ]




dan ini pic saya bersama Nad .....
[ bakal pengantin next year ]

next year ada sebahagian kawan akan menamatkan zaman bujang ...
adeh !!! cik mala bila pulak eak !!!~
nak jugak nak jugak nak jugak...

hehehehehehehe gatal kan!~





ni kawan baik cik mala yang insyaAllah akan melansungkan perkahwinan mereka next year.....
Korang !!!!!!

Happy tengok mereka da berpasangan ...
hek hek hek hek....




2 comments:

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

nad...nampak berisi sket eh...

tahniah nad..

Sakura Chenta AheytarO said...

yanie ..

bagi pihak dier saya jawab kan yea...


tenkiu kakak