Tuesday, December 14, 2010

❤ Serupa tapi Tak Sama ❤


SALAM 1MALAYSIA


heh heh ehe saya ada kembar la. ....
bila kami pandang satu sama lain , kami menjerit sebab sama ....
huwaaaaaaaaaaaaaaa

kami tersipu² malu .....
kami berbalas senyuman.....
tak sangka kami jumpa kembar kami ....
so nak kami nak cari lagi 5 kembar kami ......



ini lah kembar saya ...

kembar saya adalah sahabat baik saye .....

kebetulan pakai tudung yang sama dan baju yang sama ......




haha ... ni pun kembar sebab baju same color....
tu la , kata hati kami same ....


JANGAN PISAHKAN SAYA DAN MEREKA ...
TUHAN TOLONG LA SAYA SAYANG MEREKA ...
lalala
[ x leh nyanyi lelebih nanti hujan!!~ ]




anyway , semalam sangat best !!!
senang cerita la hari² bersama kawan kesayangan saya adalah terbest !!!~




cik mah :: cik lin :: mohaimy :: dan saya selaku tuan rumah .... { cik mal }



si mohaimy yang asyik wat lawak membuatkan buah pinggang kami tidak duduk diam dalam perut !~
ase nak je sekeh pale nye sebab ske wat lawak ....aiyak !


pepown korang terbaik dari ladang ar weh !!~
[ Ladang Unta ..... lalalala ]