Friday, December 10, 2010

♥ P U J A A N . H A T I ♥

hey jejaka berkumis ......
berkening lebat .....

awak buat ape erk .!!!~

[ meroyan betul la aku kali nie ]


hahahaha kali ni hati flower² ...
[ ada la mana leh bitau kenapa aku flower² ...hek hek hek ]



tq wahai jejaka kerana " menghargai saya " walaupun saya rase saya tidak dihargai ......

[ tidooooo dalam keadaaan senyum jerk malam tadi ]



saya ngah godek henphone saya tetiba terplay lagu pujaan hati .....
heh tetiba ase lagu
ni nak tujukan buat awak la wahai jejaka kerana saya nak awak tahu saya sangat mengingati awak 28 jam

[ heh 24 jam je ar mana ada 28 ....saje lebihkan coz biar awak tahu saya sentiasa ingat awak taw !!~ lalalalala]


cobalah mengerti keadaanku
dan cobalah pahami keinginanku
ku ingin engkau menjadi milikku
lengkapi jalan cerita hidupku


hei pujaan hati, pujaan hati


hei pujaan hati setiap malam

aku berdoa kepada sang Tuhan
berharap cintaku jadi kenyataanagar
ku tenang meniti kehidupan


Emak bersama puteri bongsunya yang Hot ...



Mak !!!
Doakan yang terbaek untuk adik erk.....

InsyaAllah dengan izin Allah , adik tunaikan impian mak untuk melihat adik bahagia ........
Walau ape pun terjadi adik tetap sayang emak , adik tetap jaga emak , adik tetap nak tengok mak senyum sampai telinga walaupun adik ader sakitkan hati emak ......
Emak !!~ I lurve u so much ....




[ hari² tengok muka emak time tido , ase sejuk n kekadang cam hiba sekejap sebab adik terpikir " sekira nya adik tanpa emak ".... Ya Allah , engkau bagilah kesihatan yang baik dan panjangla usia emak ku YaAllah ..... ]



N O T E :

Kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari kita, lalu DIA datangkan guruh dan kilat... Puas kita menangis...menunggu dan mencari ke mana hilangnya matahari kita... Rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita pelangi yang indah..:)


No comments: