Friday, October 1, 2010

♥ Raya Lagi

pagi nie mendung jerk!!! sejuk jek...
haiiiih ase nak je tarik selimut balik then tido selama 24jam..
TAPI aku kene keje ...
Keje mencari rezeki yang halal....
[ walaupun keje berhadapan ngan duit sangat risiko ....]

On je pc ..... Internet-> Facebook .....[ invoice surat khabar x siap agi nie!!!~ ][ surat x buat lagi nie ....!!! ]
hahahaha rajin x!! ?
of cos ar rajin sebab sungguh lambat cik sakura wat kije tapi beres,,,
ala Sabtu kan !!!~


ok ok .....
Cik sakura dalam mood raya lagi coz der je open house !!~
semua open house nak pegi coz dapat jumpa member² lama....
Tapi kali nie aku bukan nye nak post entry pasal raya umah member.
.
tapi umah paklang aku...
Satu2 nye adik beradik mak aku ....


ok ni la satu² paklang yang aku ada....
yang sebelah tu maklang aku....
mereka sangat baik dan family mereka juga baik.....



Okeh okeh setting tempat...
maka terpancar la wajah Haikal anak buah aku di barisan hadapan...
Yeaaaa dier sangat suke bergambar...
ikut perangai aku....
mana ada camera disitu ada dia...ahahahhahahaha


sedang mereka asyik berburak...
aku cam base la ngan Bf aku nie encik NIKON bersia2 di taman..
Taman Orchid milik mak lang aku ...
Giler cantek bunga milik beliau....



puteh bersih orchid ini...


NOTE : semoga Allah menjaga baik hubungan adik beradik diantara mak aku dan paklang....dan sentiasa berdoa agar dikurniakan kesihatan yang baik² untuk mereka...


No comments: