Sunday, October 3, 2010

♥ Hujung Minggu [ BZ ]

Akhirnya ...
Hujung minggu yang sangat best!!!
Sangat happy kerana ciriku sangat bahagia ...
Owwww Bahagia bagaimanakah ?Ada kekasih gelap kah ?
[ biarla ia nya berlalu bagai angin lalu ...]ok ok ok berbalik dengan hujung minggu aku ri tu...yeahhhh best sampai gelak2 sampai migrain...
gelak2 sampai bergegar kereta...
Gembira sampai tak terkata dengan kehadiran mereka...
jum ayohhhhh 4low picture dibawah ...


Hari : SABTU [ 2 OCTOBER 2010 ]
Lokasi : Rumah Cik Mala" Makan² sempena Raya "



terselah wajah ke"mama"an x ?
wah nak juga panggil mama .....
kalau saya sudah mendirikan rumah tangga dan dikurniakan anak ,
saya nak anak saya panggil " IBU "...
wah merancang sudah..
lagi lagi cerita .....



dari kiri : cik mal , puan suhaida dan shieda.
mengenali beliau di pusat tiusyen Era invotif ..
.
ada yang laen tapi .....
Stop disini



tengah lepak² tetiba mamat naik Gilera lalu depan umah...
dier Insan bernama Mohd Faiz..
Seorang chekgu yang cool ok!!!!
Like 100 cara dier ...
DIER SAHABAT BAIK SAYA




Kehadiran mr Fariq bersama Mr L Dipetang itu buat aku lagi seronok...
Malah beronok².... [ bahasa apakah ]
muahahaha ...

sedang aku bersiap untuk Axtiviti seterusnya , Camera Nikon aku dihujung jari Mr Fariq!!!
Mereka berdua seolah2 model yang sedang mengukir nama di persada se
ni ..
.[wahhhhh
!!!! ayat .....maut !!!~]
total picture kepada MR ber2 didalam NIKON aku 45 keping...

ok ok ok ok ..
Jam menunjukkan kul 8.00 mlm..Tiba di Mahkota Parade untuk berbowling...
Yeahhh sumpah saya x terror...
[ diowang pun bukan terrer pon...]

muahahaha



Pembuka selera di bowling , picture cik mala bersama adik juliana...
Rakan setugas di KMM...
Yeeee kami punyai hobi membaling yang sama....
Kan adek Jue kan....



Yang nie lak sape yang gediks nie!!~
My Cuzen merangkap cam adik sendiri da bersama My best friens Fariq..
Berposing sakan di Bowling MP...
yeyeye dan Sue da pandai men bowling....
Kan su kan!!!~




Like this picture 100% Berposing sebelum melangkah ke luar MP...
Aktiviti seterusnya , Berjalan di Jonker Walk..
Tapi sangat x bernasib baik kerana Hujan lebat diluar ...
Perut da krak kruk karak kruk.. Ape lagi ke Char Kuew Tiow Depan Hospital Melaka..
Yummy...




Membuktikan kami di Restauran Char Kuew Tiaw.. Keadaan hujan yang sangat lebat...
Terserlah kechomellan kami....
Kan!!!~ ok ok !!!
Selesai sudah Aktiviti sabtu ku!!!
Balik rumah then tido!!!~
Still x ley tido agi pasal pe , Belek2 pic yang sangat banyak itew...
Sambil tersenyum sorang2 mengingatkan kembali ...
[ Syukur sebab saya mempunyai sahabat yang baek ]




Hari : AHAD [ 3 OKTOBER 2010
Lokasi : Pantai Pengkalan Balak , Rumah Imah dan Rumah Alin
Solat Subuh !!!!Sambung tido ..[ tido2 ayam ..... ]

Kul 9.00 pagi ....
Pagi nie berbekpes di Tapi Pantai ...
Angin Sepoi2 Bahasa...



Semua keje Dak Fariq!!!
Jadi Paparazzi ye!!!~
Aku ngan imah pun x ley dipisahkan!!!~ Kalau pisahkan kompom demam nie!!~
hek hek hek
[ kalau ko da kawin nanti kompom ai nanges ....]



Hasil tangan aku mengambil pic mereka berdua ...
Yeaaa ternyata asap itu real ok!!!!
Siap mintak L buat lagikkk...
hek hek hek dier pun layan kan gaks
sudah kekenyangan bekpes di Pantai...
Mari kiter ke Pasar Pengkalan Balak pula...
Cik Imah mahu carik ikan ...
Selepas itew berphoto gedik dirumah Imah pulak....
Yeaaaah!!!
Mari layan Picture lagik... Picture Ini sedikit Hot...
Lakonan semata2...
Sengaja berkelakuan gitu...



Hahaha...like this pIc.. Chumel...
Pre Wedding katanya ...
Giler!!!!~ hahahahha [ u nanti letak nama kedua pada rumah yang bakal u beli tu yea .....
Ai akan jadi isteri yang baik dan solehah dan ibu yang baik kepada anak2 kiter nanti...Hekhek ..]

OVER



Sebelah petang ...


Kami berjumpa lagik ...
Raya dirumah Alin....
Sedeh jugak ader je x cukup korem kan ...

Xpe...
Saya sangat adil..

Sebab saya sayang semua nya....
Mereka di hati saya ...
[ Maksud saya rakan sekolah rendah saya ar.......]



Kami sangat chumel bukan...
yeaaah ternyata pic ni sangat suci ..
nanti nak cuci pic nie then bila da ada anak nanti nak tunjuk kat mereka , ini kawan ibu yang baik hati ...
[ verangan owkey ]





Eh eh ase da abes da citer hujung minggu kali nie...
Lepas nie sure lambat updated sebab ikut mood..

MOOD : sangat merindui seseorang



No comments: