Sunday, March 21, 2010

kawin cuzen

minggu lepas sangat bizi...
aku memang nakkan kebizian itu ...

dengan kebizian itu dapat membantu aku...

selamat pengantin baru too mu lovely cuzen...
semoga berbahagia hingga ke akhir hayat ...
amin ya rabbal alamin...




( sangat suka warna puteh ---- > suci )




kiri dan kanan orang kuat majlis...
kuat ker?
kuat gedix ngankuat ambil picture boleh la...
hek hek hek hekk...
orang kuat yang gi pasang signboard tengah malam ..... seb baik x kene culik ker.!!~
( alalalla )




aku dan abang enal .... ( pak andam...)



my anak buah sayang....sayang sangat sampai ati...lalalalala




saya sangat suka sama ini picture....
kan aku da cakap aku ske color merah hitam..
ush sangat cantek ini pic..... ( puji diri sendiri)




ape kene la aku dan adik sedara aku nie...
masing² tin tong...maklumla x cukup tido...
tp sempat melayan...lalalala...
weh sue rindu ko ....
sangat rindu kammo...
iskh buhsan ko x der...sok sek sok sek ( nanges japs)





tu dier dak sue da mula verangan....

sape single sila isi borang....gambar perlu saiz A4 penuh....
lalalalala...





orang kata kalu nak cepat kawin , jadi pengapit..
so aku nak cepat kawin , aku sedia jadi pengapit..
ist time wooooo... xpe x pe baju saya cantek!!!~




sebelum berarak , meh layan posing jap....
siyes cantek la kakak rozie nie...
kak ida cune...
aku tetap chumel...
sangat setuju..

( psst MY ....tengok saya pakai rantai yang awak bagi tu.....)


ha bukti saya jadi pengapit....
da boleh kawin pasnie..
mak owh mak adik nak kawin...
hehk hek hekhek.....


sekian saje N3 kali....

( sangat penat ..sangat mengantuk ...sangat sakit badan...ase nak balik umah tido 24jam....pastu bangun gi minum air strawberry float kat melaka....sangat sedap...aiyak)

No comments: