Monday, March 22, 2010

" aku "..... " takut "

memang kali nie aku rase aku perlu bawa diri...
tak perlu toleh kebelakang lagi demi diri aku sendiri...
apa yang aku buat itulah keputusan aku...

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

aku...
aku tak mampu tipu diri ini...
aku tak mampu berselindung diri ini...
aku juga merana...
aku juga bersedih...
aku juga sengsara...
aku juga menangis...
aku juga merasai apa yg kau rasa...
apa pon kau kata...
aku hargai setiap sedetik,setiap saat kenangan kita...
aku tak mampu tipu diri ini...
tapi percayalah..aku bukan sengaja berbuat begitu...
maafkan aku...


takut...

aku takut untuk terlalu mengambil berat...

aku takut untuk terlalu menyukai...
aku takut untuk terlalu menyayangi...

aku takut untuk terlalu mencintai...

aku takut untuk terlalu merindui, dan...

apa yang lebih menakutkan aku adalah 'kehilangan'...

itu lah yang paling ku takut sekali...





note : saya sangat merindui dan sangat menyayangi awak...apakan daya saya terpaksa buat apa yang saya rase baek untuk diri saya.....saya harap awak takkan benci diri saya ...

No comments: