Wednesday, March 17, 2010

Awak saya sedeh !!!~

Mahkota Band - Jangan Ganggu Dulu..

( lagu ni sangat berkena dengan situasi aku sekarang...Sory Awak!!! )

---------------------

Apa tak bosan kau terus sakiti aku
Namun ku tetap mencoba bersabar
Tapi manusia memiliki batas rasa
Jika kau lakukan berulang-ulang


Jangan kau ganggu aku dulu
Aku tak ingin bertemu kamu
Ku harap kamu akan berubah
Jangan hubungi aku dulu
Aku tak ingin kau ganggu dulu
Sekarang kau pikirkan salahmu

Coba kau pikir mengapa aku begini
Aku merasa kau takkan setia



Aku mengalah dan putuskan semua
Ku ingin kau sadari





--------------------



semakan awal sebelum aku nak fly.....

( sila lihat data kemaskini sehingga 18 Mac 2010 )


Yes !!!!! nama aku tidak termasuk dalam senarai hitam imegresen lagi...
Tengs mom !!!


X sabar nye nak cuti.....
cuti sebulan yang akan bermula pada

23 April 2010 - 16 Mei 2010..






2 comments:

Hezesuze said...

eh nk kemana tu?? smpai sebulan cuti uols...huhu

psstt..akak ler yg anto sms about group vacation ke pulau lang tengah mei nnti...hehe

Normala Abu Bakar said...

Hezesuze :

insyaAllah ikut akak n family fly...
akak n family stay sana...sakura hanya gi oliday kat dier...



insyaAllah juga ye kak!~