Thursday, April 16, 2009

PERHATIAN !!!!



Salam Jumaat semua...
Diharap kalian di dalam sihat sentiasa...
Moga-moga hari-hari yang kita lalui diberkati olehNya.. S
yukur alhamdulillah Sakura sihat sentiasa tapi kadang² kesihatan mengganggu juga..
Tapi dun worry!!! Ubatkan ada..
Ni SAKURA nak bagi tahu kat blogger semua bahawasanya Sakura akan mula bercuti pada


18 April hingga 10 Mei 2009
...

Sakura bukan segaja apply cuti tapi Koperasi Kolej Matrikulasi Melaka yang cuti....
So , Sakura pon cuty la... Bila da cuti mungkin Sakura jarang la online....
Kepada kawan² yang ingat Sakura jangan lupa mesej Sakura or call Sakura..
Kalau ingat la kat Sakura nie...!!!!

Kepada k
ak yanie , hanie , cd , kak kasih , ecah dan yang lelain..

1. Jaga diri bebaik..
2. Jangan gaduh² ye...
3. Sakura tetap mendoakan korang sentiasa dalam keadaan baik..
4.Sakura x online , jangan pula lupakan Sakura ye.....
5. Kalau der plan pape jangan lupa bagitahu Sakura occay.....


Kalau ingat Sakura sms or Call la Sakura ye........


( Picture terbaru Sakura ambil pagi tadi time bekpes...Yang kat sebelah tu adik umai.rindu yang sentiasa bersama Sakura coz dier salah seorang anak staff koperasri...Pic ni Khas untuk korang taw!!!!! )


Burbye Friend's......




2 comments:

-cD- said...

Sedih arrr msg sakura... kan bercuti jer, bukan nak g mana pun kan.. huhuhu

p/s: hope plan Melaka jaik laa.. da bape kali x jadik nie?

[[ Sakura ]] said...

cd.





windooo kamoo
tu la kan!!! hopefully jadik!!