Monday, February 9, 2009

-:: Picnik @ Putrajaya Part 5::-

Selepas sudah menyumbang sore kat Pusat Karaoke itew ,
Kemana selepas inie ?

Gen2lak Sakura hanya mampu mengekori 3 buah kereta itew...

Kemana ?


Perjumpaan b4 pulang...
Lepak Di Tepi Tasik Putrajaya...
Lagi Aku terharu coz dapat Hadiah B4 pulang..........
Tenkiu Sis Yanie yang bagi Sakura " Love Pillow warna pink "..

Tenkiu cD wat kan puding Kelapa Laut untuk Sakura ....
Tenkiu Hanie coz bagi patung " Dr Lilo warna pink purple ....."

Tenkiu Ecah coz menghappy Sakura and bloggers lain...

Tenkiu Kak Kasih kerana sudi lepak and buat puding jagung itew.....

Bergambar sebelum pulang....
Tenkiu juga kat NADIA coz jadi photograper ku di hari itew...

Tenkiu kat Abg Rizal juga coz jadi penunjuk arah ke Putrajaya walapun membaca signboard...

( len kali jangan kelirukan orang ..Yang kanan jadi kiri yang kiri jadi kanan...owkey )




Terharu dan sedeh coz Sakura ada member blog yang baik dan sudi meluangkan masa bersama Sakura and wat picnik ....
Cd !!!!
Sakura sedeh taw time cD buka lagu
" Selamat Ulang Tahun Sayang " tu.
....
( hanya Allah yang tahu ....)

Kalau ada Sumur diladang ,
Boleh Kita menumpang Mandi ,
Kalau ada umur yang panjang ,
Esok lusa kita berjumpa lagi.............

SAKURA menanti kedatangan bloggers ini ke Melaka.....









10 comments:

Ecah said...

aku jugak yang wat komen awal2 kan.. nmpk nau hari ni takde keje kan... bos xde.. tettttt!!!!! masa utk bergumbiraaa!!!

miSz.haNie said...

ecah..
kantoi sudahh
hahahahaha
yeaa..pasni kita serang melaka lak
haruss gitew..

[[ Sakura ]] said...

Ecah...

si ecah x der kije erk!!!!!
nge nge nge

[[ Sakura ]] said...

misz.hanie

okkkkkk sakura tunggu bloggers serang Melaka.....

Ecah said...

kita gi tido sane ek.. gi anjung batu.. uwaaaa!!! lama nyer x gi sana.. ntah ingat jln lg ke x.. sodap!!! mkn kat situ... *meleleh air liur...

aha sakura.. cah xde keje.. semlm ingat xnak cuti.. tp tu la.. pak lah bg gak cuti.. hari ni ingat byk keje.. tp bos lak xde... nge nge nge...

[[ Sakura ]] said...

ecah........

datang la..
pekene ikan bakar!!!!
duduk tepi pantai menghirup udara segar.....putrajaya x der angin!!!1paneh..banyak tasek tiruan..
ngenge nge nge ( mahu kene geget nie!!!!)

oooo xder kije la erk!!!!!!!!

-cD- said...

lagu 2 mmg dedicate kat sakura.. mampu pasang lagu kuat2 kat tepi tasik? huhuhu

[[ Sakura ]] said...

cd..

tenkiu cD terharu sangat and wat Sakura sedey.....Sebab x der orang yang tersayang nyanyikan lagu besday untuk Sakura....


(*_*)

[yAN!e][pUTraJAya] said...

a ah nampak nau owang komen paling atas tu tak dak keja nak wat...

hahahhaha...sesi tapau menapau makanan yg kurang kehabisan kata nyer....hehheheh....

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************

[[ Sakura ]] said...

yanie putajaya..

si ecah ni memang x der kije....sebab dier penggomen pertama...( ecah ampun ecah terpaksa bocorkan rahsia ko x der kije )....