Monday, February 9, 2009

-:: Entry Khas::-


Kepada kawan yang tersayang ,

Terima kasih coz mengingati hari lahir SAKURA.....
Tiada apa yang boleh SAKURA lakukan selain mendoakan kalian berjaya di dunia dan di akhirat..
Semoga persahabatan yang terjalin antara kita tiada titik nokhtahnya....
Sekira Sakura ada membuat kesilapan , ampun maaf dari ku ...Kerana Sakura tahu diriku tidak sempurna......

_Ingatlah bahawa kamu semua tetap dihati Sakura_







12 comments:

miSz.haNie said...

i lerp u bebeh..
hehehe...
^_^

[[ Sakura ]] said...

misz.hanie...

i lerp u tooooooo
hehehehe
(*_*)

AmY-AdLi said...

comelnye...
nampak pinkk je semua...
hehe...

[[ Sakura ]] said...

amy adli....

kiter ske pink!!!

-cD- said...

sori cD x kasi pe, sempat buatkan puding ngan spageti jer...

[[ Sakura ]] said...

cd...

x pe xpe....
tq Cd wat kan puding tue...
sedap.....
next time leh wat lagi...
(*_*)

Wahidah said...

biler bufday u eik??? february baby gk ni..:)

[[ Sakura ]] said...

wahida...


07 febuary ari tu....

KaSiH said...

kak nat pun tak dpt nk bg apa2 cuma mampu buat puding je...

slmt ari lahir ye sakura...semoga dlm peliharaan allah selalu...

[[ Sakura ]] said...

kasih


x pe x pe...
pepown best ri tu cuma kak kasih balik awal...x dapat nak fotogediks sesama...

[yAN!e][pUTraJAya] said...

misz u budak gebu.....
takkan kitaorang di hati sakura jer....?
di pangkreas...di jantung pisang....di usus besau tak letak sama ker kat sana....?

hehehe....semoga berjaya dalam kehidupan dan cepat jumpa incek ehem ehem....cakpong2...

mcm kenai jer pillow heart tu..gegegege

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************

[[ Sakura ]] said...

yanie putrajaya...

okla semua la dihati sakura ( di hati , di jantung , di usus besar , di buah pinggang dan yang x leh di pusat saje coz nanti bila pusat bocor semua keluar berdedai...nge nge nge )

pink pillow tu kenal erk?
tq erk sape yang bagi tu..... (*_*)