Tuesday, February 3, 2009

_:: Kerana Lagu itew ::_

Ayooo mata x leh nak tido nie ....Nape erk!!! Ceh selalu time macam nie aku udah diulit mimpi...Sampai Australia la time2 macam nie...Ni x leh tido...Da kol 12.45am Rabu nie!!!Layan la lagu kat mp3 Handphone nokia aku itew...Tetiba lagu nie kedengaran!!! Kenapa dengan lagu nie? Sebab sedeh la...
Layan jiwang jap di pagi Rabu...

Meneka Dalam Kesamaran

Dari sudut hati yang terluka

Dengan niat suci yang membara
Ku curahkan semua harapan ku yang ada
Kerana ku terlalu menyinta
Ku menyingkir tiap keindahan

Ku lepaskan apa yang ku genggam

Tiada ku inginkan keraguan mu

Kian berpanjangan tanpa pedoman
Keteguhan cinta ku pada mu

Membuat ku tak merasa jemu

Seringkali pertanyaan

Yang cuba aku timbulkan

Pada mu itu hanya kebosanan

Bagaikan ada kesamaran
Di dalam sinar pengharapan

Puas sudah mencari silap ku
Puas sudah meneka hati mu

Tiada ku temui
Jawapan mu yang pasti

Yang memberi ketenangan diri


Erm dengar je lagu nie , terus on pc cari lagu and lirik dier...Terus letak kat blog...Cube la korang dengar lagu nie....Aku ske dengar lagu jiwang ni sebab aku ni jiwang sikit....X men ar rock beb!!!
Nge nge nge nge


stop dulu yer.....nak tido ar walaupon x ley tido!!!! kene letak minyak cap kapak kat mate ni kasi lena......
nite








4 comments:

nURmALa mAZLan said...

lagu2 ibnor riza best2 kan yang

[[ Sakura ]] said...

nurmala mazlan..

aah semua sedeh2....

[yAN!e][pUTraJAya] said...

udah2 ler layan lagu sedeh dik
8hb ni kita dah nak hepi2
he he he

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************

[[ Sakura ]] said...

yanie putrajaya.....

huwa huwa huwa sedeh....