Wednesday, February 4, 2009

-:: Febuari Owhhh Febuari ::-

Aduh buhsannye x der nak wat gapo!!! Tetiba tak der keje kan..Huh dah lama plak tak buka blog cinta nei..Aku kan ske buka web ni sebab banyak bende leh tahu... X kisah la pape.

Pastu ter baca plak pasal nie bulan " Kelahiran ".. So bulan kelahiran aku adalah Febuari ..Huhuhu lagi sehari lagi usiaku akan bertambah!!!..Ayoooooooo setengah abad da nie!!!!

Meh baca meh pasal bulan " Kelahiran " aku nie...
Erm....
Cat Icon' Cat IconMySpace

FEBRUARI

  • Berfikiran abstrak. ( boley la ... )
  • Sukakan benda yang realiti dan abstrak. ( yerp..... )
  • Bijak dan pintar ( semestinya .....)
  • Berpewatakan yang mudah berubah. ( ye kot....... )
  • Mudah menawan orang lain. ( tu x pasti kan!!!! ..)
  • Agak pendiam. ( bertuahnya kalu aku pendiam.... )
  • Pemalu dan rendah diri. ( mungkin juga.... )
  • Jujur dan setia pada segalanya. ( yerp ....)
  • Keras hati untuk mencapai matlamat. ( hehehe betulla... )
  • Tidak suka dikongkong. ( aah..... nak berdikari )
  • Mudah memberontak apabila dikongkong. ( eh eh betulla.... )
  • Suka kegiatan yang lasak. ( leh tahan gak kalu de member lagi menjadi...)
  • Emosinya mudah terluka dan sangat sensitif. ( aahhh saya memang sangat sensitif..)
  • Mudah mempamerkan marahnya. ( kalu da marah , x kuasa nak pendam2 lepaskan je)
  • Tidak suka benda yang remeh-temeh. ( yang ni kadang2 la...)
  • Suka berkawan tapi kurang mempamerkannya. ( betul!!! saya ske berkawan....)
  • Sangat berani dan suka memberontak. ( erm.....)
  • Bercita-cita tinggi, suka berangan-angan dan ada harapan untuk merealisasikan impiannya. ( tapi susah nak capai impian....sedeh jap)
  • Pemerhatian yang tajam. ( tajam macam mata pensel...)
  • Suka hiburan dan sukan. ( hiburan tu semestinya..... )
  • Suka benda yang bersifat seni. ( kadang2 ske juga...)
  • Sangat romantik pada dalaman tetapi tidak pada luaran. ( tu la saya romantik sebenarnya taw!!!
  • Berkecenderungan pada benda yang tahyul. ( upsssss)
  • Amat mudah dan boleh menjadi terlalu boros. ( ni memang betul.....)
  • Belajar untuk mempamerkan emosi ( no komen..)


Cat IconsCat EmoticonMySpace

Aku dapat sumber ni dari kajian " Dr Fadzilah Kamsah"....Ada yang kene ada yang tidak....Kata kajian je kan!!! Hehehehe







12 comments:

nURmALa mAZLan said...

saya september

[[ Sakura ]] said...

nurmala mazlan...


saya " Febuary "

[yAN!e][pUTraJAya] said...

sama bulan dengan dak danial..
he he he...
1 lagi kajian yg lupa nak di masukkan...

BUDAK SAKURA SUKA BABAP MONTOT ORANG..ha ha ha....

lariiiiiiiiiiiiikkkkk

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************

[yAN!e][pUTraJAya] said...

lupa lak nak bagitahu...

saya DECEMBER....he eh he...

*tetiba menyampuk dua2 orang nurmala kat atas tu menyembang

ha ha ha

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************

cik wanie said...

saya pulak MEI,
tetap nak jugak kan..

hehehehehehehehe,
ekceli bulan feb nie bulan yg menyedihkan,
kalau nak tahu kena tunggu entry khas 14hb feb..
huk huk huk

Wahidah said...

february gk eik???

[[ Sakura ]] said...

yanie putrajaya

aah sama bulan ngan danial....
ayyyooo jgn bgth orang sakura ske babap montot orang...hehehe hanya kita yang tahu!!

kejar dier......................
(^_^)

[[ Sakura ]] said...

yanie putrajaya...


ye saya tahu awak bulan december...
sabaq 10 bulan lagik!!!!

[[ Sakura ]] said...

cik wanie..


hehe tahu awak lahir bulan mei sebab kat blog awak ader nyatakan..

pasal feb tu , saya tahu rase nyer tapi nak gak tunggu entry dr awak...
hehehehe

[[ Sakura ]] said...

wahida..

awak febuari gak ker?
erm meh la celebrate meh....
nak hadiah!!!!!!!!!!



hehehehehe

-cD- said...

pe2 pun x sabar tunggu 8hb nie... huhuhu

[[ Sakura ]] said...

cD..

aah..x saba la cd..