Sunday, December 21, 2008

_:: Apa dah jadi nie....!!! ::_

Huhuhu sana sini kain rentang..
Kain rentang yang berkisah kan " kes khinzir yang x sudah2..."
Apa nak jadi ntah!!!!

Tengok kiri Kain rentang " Jangan kerana Babi , Orang Melayu tidak menyokong Kerajaan..."

Tengok kanan kain rentang " KENAPA TAK HUKUM TAN LIAN HOE ..? PENAKUT SANGAT KER ?....

Kepala babi di tepi laut ar , kepala babi di gantung depan rumah la...Dan terbaru kepala babi di gantung di atas kain rentang di pagar Sekolah Kebangsaan Pengkalan Balak....Bende ni sangat melampau dan ingat orang melayu nie ape erk!!!!!!

Mana pergi nyer Menteri Melaka nie!!!! Ali Rustam ooo Ali Rustam.....Makan gaji buta erk!!!!!
Shah Rukh Khan yang x tawu pape ko bagi pengikhtirafan Dato...Tapi Masalah Babiiii tak gak setle....Cian penduduk area pengkalan balak!!! Mana x nya...Setiap pagi der je perfume yang " busuk " menusuk hedung!!!!....

huhu sabtu pagi der ar diowang wat perhimpuanan , tapi aku x joint pon....lalu pon tidak!!!!!
Ye ar wat nyer ader pergaduhan antara kaum , x pasal2 aku pon kene..... ( malas masuk campur ar )...Risau ar gak!!!


Kain rentang 1 ....

Kain rentang 2...

Kain Rentang 3...

Kain rentang 4...

Kain rentang ini digantung sekitar station bus...Tapi kandang babi nyer lebih kurang 5km dari Bandar Masjid Tanah....

Huhuhuhuhu ntah la kan!! Tak tahu bila kesudahan nye.....


14 comments:

miSz.haNie said...

huiyooo...
kisah terhangat di melaka..
incek bab-1 menjd sgt fofular..
uhuhuhu

[[ Sakura ]] said...

misz.hanie...

tu la kisah incek bab-1 sangat popular!!!!nak gak glamour!!mendapat liputan semalaysia..


hehehehehehehe

[yAN!e][pUTraJAya] said...

bila tgk berita nih..teringat kamoo kat masjid tanah..

hu hu hu

[[ Sakura ]] said...

yanie putrajaya....


kenapa tgk berita nie ingat mala..!!!
wawawawa sedehnyer...umah mala ngan tempat babi ni jauh la...wawawawa ni nak melalak hentak kaki nie..


:'(

goasop said...

isk.. ibarat gajah di depan x npk, kuman yg jao gak yang nampak. emm.

[[ Sakura ]] said...

goasop.


tu ar!!!!
menteri lagi , x leh harap...
upssss

mightymie said...

pe nak jadi nih negara kite tak mcm dulu lagik mcm2 masalh yg dtg akhir akhir nih sedih nyerrr....

Nurmala said...

incik babi sangat femes..hehehe~~
apa la nak jadi..yg haram tu pulak yg femes

J3batDerhaka said...

ahad ari tu aku gi kenduri member aku. ali rustam ada la gi situ. aku rasa dia x dok mlk la. dia dok kl.

[[ Sakura ]] said...

mightymie


tu ar...
masalah x pernah yang selesai...

[[ Sakura ]] said...

Nurmala

tu ar nurmala...
encik babi lak yg femes..
aduhai beranak2, ntah bila nak setle pon x tawu!!!

[[ Sakura ]] said...

J3batDerhaka

banyak ar , ali rustam menteri melaka yang bakal kene bunuh..

keh keh keh

eQbalzack said...

apa2 nanti inform abg k...ada rezeki abg join sama...

happy weekn sakura

[[ Sakura ]] said...

eQbalzack

ok abg eq.....
minta2 kali nie abg eq joint!!!
maklumala abg eq ni kene booking awal..(*_*)