Wednesday, August 27, 2008

Semoga Berbahagia ....




Salam...Entri kali nie aku pasal member baik aku nikah..Ahmad Redza & Marini..Excually dier nikah pada 080808..Tarikh best sekali seumur hidup..Tapi time tu aku x dapat nak upload pic si Redza ni coz aku bz menghabeskan masa kat umah..Hehehehe online tapi macam kejap-kejap jerk...Apepon Redza " Selamat Pengantin Baru "...Semoga kekal hingga akhir hayat..E2 je yang mampu aku doakan buat Redza wahai sahabat baik ku...Jasamu ku kenang sepanjang umur hidup ku " time kete aku rosak tu".....Korang nak tahu x ? Aku rindu kan saat Redza n the geng lepak umah aku sampai awal subuh......Ingat x? Okla ni pic si Redza yang dapat aku kongsikan dengan semua...


( serba putih si Redza & Marini di hari pernikahan..)



( pic yg ader lilin tu , cantekkan!!!!!! mesej tuk redza : tunggu lilin tu padam erk!!)


" semoga kekal hingga akhir hayat "


.. bila la aku nak ikut jejak ko ni redza..!!!!!!



2 comments:

[yAN!e][pUTraJAya] said...

alahai omakkkk...

kawin kan aku..

hehheehhehe

@LiYaNNuaR said...

nice pic...