Tuesday, August 19, 2008

[ Comment from I.M.A.H.org ]



Salam rakan blog Cik Sakura.Erm ari nie Cik Sakura x mengadap komputer sangat coz Cik Sakura sangat bizi mengecat rumah..Ups sekitar ruang tamu dan ruang dapur..Cuti ni tak tahu nak buat ape..Jangan ingat Cik Sakura tak reti mengecat ok..Semua bleh..Hehehe promote diri jap..

Tengah mengecat tapi still online gak..Erm lama da Cik Sakura tak buka Friendster..Kali ni buka tiba-tiba rakan baek ku Cikgu Rahimah send comment ni kat aku ..:-



Ya Allah...
Jika aku jatuh cinta, Cintakanlah aku pada seseorang
yang melabuhkan Cintanya pada-Mu,
Agar bertambah kekuatanku untuk mencintai-Mu....
Ya Muhaimin....
Jika aku jatuh cinta,
Jagalah cintaku padanya, Agar tidak melebihi cintaku Pada-Mu....
Ya Allah,
Jika aku jatuh hati,
Izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya Tertaut Pada-Mu...
agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu.....
Ya Rabbani..
Jika aku jatuh hati,
Jagalah hatiku padanya,
Agar tidak berpaling pada hati-Mu...
Ya Rabbul Izzati.....
Jika aku rindu,
Jagalah rinduku padanya,
Agar tidak aku lalai merindukan syurga-Mu......
YaAllah......
Jika aku menikmati cinta kekasih-Mu,
Janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat
di sepertiga malam terakhirmu....

Ya Allah....
Jika aku jatuh hati pada kekasih-Mu......
Jangan biarkan aku bertatih dan terjatuh
dalam perjalanan yang panjang menyeru manusia kepada-Mu....

Erm aku saje je post comment ni kat blog Cik Sakura coz leh kongsi ngan rakan blog yang lain..
Anyway tenkiu ye Cikgu Rahimah..Dan Cikgu Rahimah siap berpesan suruh baca ayat nie hari-hari...Aku tahu kau juga sentiasa mendoakan yang terbaik buat aku dan kawan yang lain...Aku juga begitu....



1 comment:

Nurmala Mazlan said...

wah...
rajin ye mengecat rumah..nak raya lah kata kan..huhu~`