Thursday, August 14, 2008

[ 140808 ]

Salam Jumaat member blog...Lame da Cik Sakura x updated blog..Padahal ader jer bende yang nak dikongsi bersama teman blog tapi masa tak mengizinkan..Maklumla cuti-cuti nie ada jer bende nak wat.. keh keh ..




Semalam hari buhsan Cik Sakura ... Cik Sakura nie kalau buhsan mesti buat bende yang berfaedah..Nak tahu x ape bende yang berfaedah Cik S
akura buat buat ?...Jeng jeng jeng

Aktiviti faedah p1 BOWLIN
G!!!!

{ sakura dan lulu belle }


{ups terlebih sudah....midah si pengantin baru }




Aktiviti faedah ke2 KAKI & IKAN ..!!!

Ha!!!!!!!! Spa kaki dengan ikan...Aku wat bende ni kat TECSO ..Terasa nak wat sangat ..Tapi bila masuk jerk kaki aku dalam kolam nie " anak-anak" ikan dalam nie terus gigit kaki aku..Sampai amoi tu cakap " ayoooooooooo kaki u manyak toksid ooo "...hehehehe

1st time geli giles..Cuzen aku dok gelakkan aku..Ye ar mahu x geli semua ikan datang and gigit kaki aku yang gebu nieh!!!..

Aktiviti faedah ke3 Perut Ku Da Berbunyi!!!!

Da puas berhabes masa , perut ku da menyanyi..Lagu " Buronan Cinta "..Ahak...Kat mana erk?Erm last² makan kat secret recipe ...Secret recipe kat Tesco pilihan ku!!!Makan sambil burak ngan my cuzen Lulu Belle..Bak kater orang tua-tua makan x elok bercakap ..Tapi cakap gak sambil makan...Heheheheh



Time to pulang ke rumah....(*_*)


No comments: