Monday, September 26, 2011

Macaron


aku tak faham ngan tekak orang !!~
ada yang cakap macaron sedap giler !!
ada yang cakap giler sedap macaron !!
ada yang cakap sedap giler macaron !!

oi oi oi !!~
bagi aku tak sedap langsung ....
serius da try ....
time aku gi singapore ri u !!~
ush nak muntah je makan .....



mahal bukan main lagi ....
tu dier macaron
3 pcs = $ 5 [ RM 12 ]
6 pcs = $10 [ RM24]

giler mahal kan !! makan KehepC leh kenyang ooooooo
memandang aku sangat nak rase so aku pun belilah ...
kepada sesiapa yang berhajat nak bagi aku hadiah macaron , hentikan !!!!



ah aku sangat tak makan ..... huhuhuhu

time ni belum buka lagi kotak tu ...
sangat teruja jugak !!!~
sebab kalerful !!
tapi bila da buka ........
bluek tak sedap !




kasi zooom sikit !!
ni dier ..
lembik dan sangat manis ..
boleh kene kencing manis .....
darah manis !!
semua boleh laa.......





tu macaron dari Singapore tak tahu la kalau macaron dari Malaysia ni sedap ker !!
erm ......


2 comments:

marliana said...

x sedap ek cik mal???aku ni teringin sgt nk merasa...

Mal said...

marliana

tak sedap !!
seyes !