Sunday, February 27, 2011

♥ hati kaca beb ♥


tido malam terganggu lagi ......
puas tahan !!! tapi akhirnya " gugur juga ayaq mata nie "



berhempas pulas bergayut dengan kawan baik Cik Mal....
gelak sampai goyang2 katil ..
.voley !!~ ko ada !!~? x der kan !!~ hahahah
kata ili ... " mal , aku tahu ko kuat dan aku tahu ko boleh lakukan ....InsyaAllah "
dan ko kene ingat " perasaan itu anugerah Allah ........ "
ye aku tahu tu ....

TAPI

x kuat untuk hadap benda nie !~
Ili I lurve u la lalink !!~



[ pic cilok dari encik google ]


Cik Mal ase nak bela sekor la clown nie ...
letak kat umah ....
if buhsan leh jer object nie buat kan ballon yang pelbagai bentuk untuk cik mal....
if buhsan leh jer tarik hidung encik warna warni ni kan !!~
[sekurang² dier boleh menghiburkan Cik Mal.....]

END



═════════════════ ೋღ☃ღೋ ══════════════════
Besar kemungkinan, doa kita belum terkabul kerana Tuhan mencintai kita. Tuhan tidak mahu melihat kita kesusahan jika doa itu dikabulkan. Apa yg kita sangka baik, belum tentu baik untuk diri kita. Sebaliknya, apa yang kita benci mungkin menjadi perkara terbaik dalam hidup kita.
═════════════════ ೋღ☃ღೋ ══════════════════



4 comments:

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

plz dik...tak mo sedeh2...

T_T

FarhanaLicious said...

tapi penat jadi clown. sedih pun kena buat buat hapy jugak.

Sakura Chenta AheytarO said...

Y.B.G

hehehe...
x sedeh kak !!! TAPI KADANG² jerk.!!!

Sakura Chenta AheytarO said...

FarhanaLicious

kan !!!
perasaan clown tu sedeh x der sape tahu !!!


wakakakaka