Thursday, February 17, 2011

Dia Ego , Saya Ego ...

sangat geram bila satu hal berlaku pada aku ...
bukan ape , cume aku saje yang mengalah ...
ok fine !!!
sangat Ego ah engkau .....

xpe , xpe ....
IF ko Ego , aku juga turut ego ......

kadang² aku buang Ego aku tu jauh²...
untuk jaga hati kau !!
TAPI , ahhhh ko x pernah pun buang Ego kau tu kan ..!!!!
Pooooooooooooooo Dah !!

Rasekan !!~


Mal !!! Mal !!!
dalam hati berkata ....
[ ini bukan sifat Mal yang sebenar .... Kenapa mesti teruskan ego yang bukan sifat seb
enar ni .... Mal dah penat !! dah penat sangat ..... ase cam tak dihargai ... ]


Argh sudah !!



capai tepon , check contact number .....
.... 012 delete !!!
senang hati Cik Mal..


TAPI ..
[ sudah !! banyak pulak tapi nie kan !!~]



DALAM KEPALA STIL INGAT NUMBER TU ...
cam ner ?




cumei kan teddy bear nie bila pale bear ni putus !!!


pstttt : aku bukan benci tapi aku cuba jauhkan !!! sebab ape sebab ko la penyebabnya !!
✖╭╮✖
═════════════════ ೋღ☃ღೋ ══════════════════
Besar kemungkinan, doa kita belum terkabul kerana Tuhan mencintai kita. Tuhan tidak mahu melihat kita kesusahan jika doa itu dikabulkan. Apa yg kita sangka baik, belum tentu baik untuk diri kita. Sebaliknya, apa yang kita benci mungkin menjadi perkara terbaik dalam hidup kita.
═════════════════ ೋღ☃ღೋ ══════════════════

No comments: