Tuesday, October 12, 2010

♥ lolipop ♥

hati aku x keras macam batu ....
hati aku cam ice jerk ....

keras .... dan seterusnya cair ....


korang rase buhsan x asyik dengar lagu yang sama je kat blog aku...



selagi aku x buhsan selagi tu la aku letak lagu tu kat blog...
berbalik pada ape yang aku luah ....
[ blog da macam diari harian aku da.... diari lama da lama jadi abu ]


aku rase sedikit tenang ....
[ ari2 ngadap laut , hati aku pun cam setenang air laut ..... ]
bila pikir2 balik ..... aku kene kuat ..

[ kuat cam raksasa ngan ultraman ]




dalam hidup ni macam2 yang berlaku.
pasang surut dalam liku liku hidup...
kadang² kita dibawah kadang² kita diatas ....
kadang² kita ketawa gembira kadang² kita nangis sampai lebam² mata .....



[ selalu ingat pesan mak " doa banyak semoga Allah permudahkan urusan kita " ]





NOTE :
sebelum pejam kan mata " Ya Allah ko hidupkan aku untuk hari esoknya dan berikan aku yang baik² saje untuk teruskan kehidupan .....





2 comments:

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

betul cakap mak..kita berdoa bnyk2...agak dipermudahkan segala urusan...amin

Sakura Chenta AheytarO said...

y.b.g :


betul!!!
mak selalu pesan