Friday, October 15, 2010

♥ Bila ........... ! ♥


bila terkenang²......
terbayang ².......




[ pasangan nie pun nak bahagia kan!!!~ ]


owh mc donald.....


aku bukan nak makan burger nye !!!
aku bukan nak makan nugget nye !!!
aku bukan nak minum air nye !!!
aku bukan happy meal nye !!!

Tapi
aku saje je menggatal nak gi sana .....

MC DONALD ayer keroh !!!~
owh sangat ramai orang GOMEN yang berbaju kurung ....

[ da macam MC DONALD ada jamuan raya da ....
ketika itew aku berbaju cotton kurung biru puteh
]






NOTE : Andai esok nafasku terhenti ...Ingatlah detik terakhir diriku .... Andai esok nadiku mati maafkanlah kesalahan diri ini ..Hanya satu yang perlu kau tahu ...Aku gembira mengenalimu....


[ sentiasa memaafkan walaupun hati sangat sedeh sangat kecewa .... TENKIU segalanya ]

No comments: