Monday, July 26, 2010

mengisi kekosongan waktu

mata x lelap....
maybe aku asyik tidur petang...
walaupun sekejap jer aku tidur petang ...
malam kompom x leh tido!!!!~
ase nya kalau time puasa bagus nie!!!~
time malam la leh pasang langsir ......
time m
alam la leh wat kueh raya...
lalalala [ x sabar nak sambut pose kan!!!! ]

kul 11 malam....
call Encik Blackberry [ nama di rahsiakan ]....
waduh ske borak ngan Encik Balckberry.....
kalau burak kompem 1 jam ........

ade je story mory kan!!!~
dari satu bab ke satu bab.....
weeeeeee thanks layan Cik Sakura berburak......




kacak hensem sungguh MY GAGAK........






note : blog aku , suka hati aku la nak hupdated cam gini rupe.....

[ pstt nak lumba ngan kete hitam yang lalu depan rumah aku tempoh hari!!!!!!!!
Dunia nie kecik jer!!!~ lalalalala ]



No comments: