Friday, June 18, 2010

selamat bertunang

selamat bertunang kepada salah seorang sahabat cik sakura..
dier sahabat yang paling baek yang saya ada....
[ salah seorang dari sahabat karib ]

semoga pertunangan ini kekal sehinggal akhir hayat ..
Amen...

dengan dier saya bergelak tawa..
dengan dier saya bersedeh hati ...
dengan dier saya sangat selesa..

dan dengan dier juga tempat saya mengadu...


to imah ku sayang ....
perjalanan hidup ini sangat panjang!~
aku doakan dengan Encik saufi ko bahagia sampai hingga akhir hayat ye yang....
dan satu jer " persahabatan antara kita ikhlas ...
andai kata satu hari kita terpisah , ko adalah kawan baek aku dunia akhirat...
ingat tu...


x der apa yang dapat aku bagi selain satu ni ikhlas dari aku..
ikhlas dari air tangan cik sakura ...




cantek tak ? hehehehe nanti leh la oreder yea....
sila ke private mesej jikalau berminat..
terdapat pelbagai perisa , pelbagai bentuk....
cik sakura akan mengikut kehendak kalian....
[ promote promote promote ]







note :
insyaAllah cik sakura akan menghupdated entry lagi selepas ni iaitu Majlis Pertunangan best friend cik sakura

No comments: