Wednesday, June 16, 2010

:: ✿ K.e.s.a.k.i.t.a.n Lagi


17 june 2010
pagi nie agak kelewatan masuk kerja..
nak MC ? owh tidak buhsan duduk rumah ...
tempat pembedahan aku sakit!! sakit amat!!!....
[ tempat adalah rahsia peribadi ]

hampir setahun sudah aku buang bende tu...
owh tidak!!! this year kene buang lagi....
nak masuk MMC lagi ker ?
bukan soal bayaran tetapi soal nya sekarang aku x nak buang bende itu..
soalnya aku nak jumpa doctor Francis Yerp tu aku segan ...
Adeh!!!~ Maluuuu

aku nak biarkan jer la kan.....
belum pikir untuk masuk bilik pembedahan MMC tu lagi....
















note :
sayangilah diri sendiri sebelum menyayangi diri orang laen...


2 comments:

Anonymous said...

kesakitan itu penghapus dosa-dosa kecil...:)

Normala Abu Bakar said...

kesakitan yang perlu dibuang