Friday, May 14, 2010

kenangan itu indah


malam tadi balik dari Dataran Walk ngan Jonker Street Cik Sakura mengadap phone...
[vejalan jer kan aku nie!!!~ ngan dier ar...]

Aiyak godek² mp3 supaya nak layan kasi mata ini lelap.. tapi nda buleh bah
[ pe bahasa Sabah lak nie ...]

Buka kotak lama yang ada di sudut almari baju...huhhhhhhhh
[ berhabuk japss..]

aku lupa isi kandungan dalam tu...
sekali , Ya Allah lama sudah aku simpan ini bon bon cat...
[ korang ada ker bon bon cat tu ...?]

Buka jer bon bon cat aku , ada diari la....sudah hampir 17 tahun aku simpan....giler lamer...
tapi dalam diari tu sangat banyak bende yang member aku coret kan!!~

japsss... bon bon cat aku maksud kan ialah buku biodata...
zaman skolah kan ske macam tu..ada buku lagu la buku hape la....
[ zaman tak matang lagi lor.... ]

dalam bon bon cat tu ada pic aku simpan...
meh tengok pic ape erk!~


ha tengok aku!!~
chumel kan...
zaman kecik² mak aku ske tgk aku pakai baju cam tu...
sebab aku chumel...
pastu aku jenis cam ayu jerk!!!
skang!!~
Ayu jadi rock sudah.....


ini pulak time mengerjakan umrah Tahun 1998 ..
kenangan ngan arwah ayah dan arwah pak ndak..
time ni gi sangat besh sebab semua keluarga gi...

:( kurang dari setahun pulang dari umrah , arwah ayah meninggal kan kami semua...
Ayahhhhhhhh rindu sangat padamu...
Semoga arwah ayah aman di sana..
Al-Fatihah


ni pic ngan cuzen aku..
memang dari kecik bersama sampai tingkatan 1...
kalau giu skolah ngan dier jerk!!~
arwah ayah ambil kami berdua dan berhimpit naik motor.....
aku kat tengah²..
adehhhhhh mula la ingat kenangan zaman dolu-dolu...


aku selah kiri sekali...sangat chumel kan...
pic ni masa aku , arwah ayah n mak mengerjakan haji tahun 1994
[ aku darjah 4 time tu..... ]
my mom 3 dari aku tu...
nampak x kipas kecik tu ? arwah ayah siap belikan untuk aku kalau² aku panas...
kenangan di Padang arafat....





nota : aku masih memikirkan kenapa aku asingkan 4 keping gambar nie di sudut laen erk!!!~
adakah aku yang simpan atau .........................................
ape pun setiap kenangan aku itu adalah indah!!!~
Missssss u ayah....

No comments: