Sunday, May 9, 2010

alkisahnya!!!~

okeh!!!
salam satu malaysia...
Kini , Sakura Natashima Mashimaru atau Hajjah Normala Bte Haji Abu Bakar kembali keudara.....
[ hambek ko cam penyampai berita...huk huk huk ]


Hari ni , Sakura da start bekerja setelah 3minggu beristirehat dirumah....
[ pstttt padahal banyak jer menghabeskan masa yang x berfaedah untuk berjimba dan beronok-ronok dalam time cuti tu ]..

Sebenarnya banyak giler entry yang Sakura nak keudarakan , tetapi buat masa hari ni x dapat nak kuar entry semua tu coz sekarang sedang bizi...Ini pown Sakura sempat melarikan diri dari kesesakan di Kaunter Koperasi berhadapan Unit Pentadbiran!!!~

Amponnn bos !!!
Sebab kepala gueeeeee sakit amat oleh dek cahaya matahari yang memanas itu ......
[ Gueeee xkisah panas ke ape sebab gueeeee rase amalan gueeee banyak yang baek²....Bukan riak tapi kiter leh ase sendiri...Betul x ?.... ]


Ayat mulalah cam seorang hipokrit kan!!!~okeh berbalik pada entry bawah nie!!!~
Oleh kerana geram dan ase menyampah kat seseorang , penggunaan bahasa keatas diri Sakura secara automatiknya ditukarkan kepada Aku .....

Aku tahu ko sape!!!~
Aku tahu ko duduk mana !!~
Aku tahu no Kad Pengenalan ko!!~
Semua aku tahu!!~


TAPI YANG PENGTING DISINI AKU DAH TAHU APE YANG KO RASE AKU TAK TAHU!!!~
AKU DA LAMA X SANGKA TAPI AKU WAT TAK TAHU!!!~
TAPI AKU RASE LA KAN!!!!~
[ psttttttt nak gak tempekkan muka dier kat sini!!! adehhhh geram je ase...
erm kang kang kang kang glemer lak kan!!!~ lalala]

xpe xpe xpe....

Aku ase biarla aku simpan ape aku tahu.....
huhuhu
[ mata dok melilau pandang kat pintu luar kot kot kot bosss datang cari aku ]

So geram aku da berkurangan sedikit..

okeh aku stop dulu..
next time aku sambung entry pasal hari IBU , pasal aktiviti aku dimasa cuti...

burbye......
Muahhhhhhh kat pipi sikit!!!~ Pipi ar bukan molot..!!!!!
[ kah kah kah kah ]



huhuhu korang pernah jumpa x bende di atas nie ?
PRESS FOR SERVICE... eeeeeyarks!!!~

Assalamualaikum.....

2 comments:

khairul said...

salam...dah berbln2 gak lah x jenguk sakura ni huhu....tapi yg pasti banyak dah berubah kat blog ni....
sy suka kata2 kat tepi sebelah kanan ni...soooo sweet mcm tuan empunya blog :)

kipidap yeh...

Normala Abu Bakar said...

khairul

wsalam...

hehehe tenkiu coz buka blog sakura...
banyak perubahan erk kat blog nie!!~
lalala...
x der keje ske jer wat peubahan kat blog...

tenkiu cakap sakura sweet...

hehehehehe