Sunday, May 23, 2010

aku dan budak berapi

on myspace ... sakura.silent ok...
huhu giler lama x buka myspace nie...

maklumla Laman Muka Buku ni lagi pemes kan!!~

godek album lama-lama-lama..
huhu 4tahun da kot aku x pernah delete memana picture dalam tu..

ha!!~ tengok lelama senyum sorang²...
rindu nak mati tengok pic dolu-dolu sebab kenangan tu indah ...


yerp...keseluruhan i sakura nie memang baik..

x caye tanye diowang tu...
[ tp ada gak yang Sakura tak berapa nak berkenan ngan orang yang Sakua tak kenan.. Tapi pura-pura berkenan... huhu lepas sudah luahan ini!!! Sory beb aku memang da x leh terima ko as a friend aku!!~ asal erk...erm adalah..cukup Sakura !! x pasal² kene basuh kang... Laser ok!!!!~]

dalam banyak² pic tu kan!!~picture nie wat sakura gelak guling²..
adehhhhh!!!!
jum kongsi sama Sakura picture apakah itew..



ha picture nie la...lalalla...lolololo
siapakah beliaw ?
beliau adalah.....heheh relax dulu..
beliau sangat baik ok!!~
senang bersahabat ngan dier...
dier nie kalau mengumpat pon slow jerk...
hahahha...[ nasib la sape kene umpat!!! ]

beb!!! sory la aku letak pic nie kat blog Sakura..
hahahah sebab da best picture nie!~
muahahhaha ...
[ kenangan di dataran MBMB ... ]



ha ini la dier pemilik wajah berapi diatas..
nama nye Mohd Syukri...
Syuk!!! skang ko da kacak dari dulu..
Tampan segak bergaya dari dulu!!~ Dulu madang hip hop jerk.

dan tengok perubahan aku!!~
wakakakaka aku bertambah ayu bukan!!~
[ aku rase dulu lagi ayu kot!! skang da rock...pasan²..]



hahahahah...
stop stop!!!~
itew je yang aku nak show kat korang....





No comments: