Sunday, April 4, 2010

Kesakitan amat

monday mood...
alarm da bunyik kol6.00 pg...
tp kepala still x leh angkat...

yaa ampun nape pale aku nie...
gigih kan diri untuk bangun jugak...
azan subuh dah kedengaran..
dapat je bangun , kepala aku cam bayang-bayang...
sakit giler pale aku nie...
ape yang aku makan sampai cam ni...
malam tadi lepak kat kopitiam jer...
x pe gigih kan diri juga bangun.....
gi toilet muntah²....angin kot...
urut pangkal tengkok...

muntah lagi.... sah la nie angin...


rebah lagik... cam mana aku nak gi keje...
owh tidak...keje ada x siap...
x pe masuk lambat la jawab nyer....
ye aku tersedar jam 8.45pagi....

bangun...ke toilet then siap² untuk kgi kerja.....








tapi masih sakit pale lagi.....
sedehhhhhhhhhhh
( nak MC seminggu cam nie!!!! )


owh henphone ku...
owh novel ku....
owh dentyne ku....


" Kugapai cintamu biarpun hati sering dilukai.... "



No comments: