Monday, March 29, 2010

Rasa ini......

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada semua ... Aku mendoakan agar kamu semua didalam keadaan baik ,sihat sejahtera di samping orang tersayang ...
Amin Amin Amin ..

Hari ni keadaan aku agak sedikit suram..Mungkin effect aku bermain sms malam tadi bersama adik angkat aku membawa terus ke hari ini dan seterusnya di saat ini...Aku tetiba rase jauh dengan nya...Jauh jauh dan tersangat jauh..Air mata mula membasahi pipi gebu aku ....
X pe nangis la wahai sakura nangis sekira nya nangis itu boleh membuatkan diri sakura puas ...

Kadang - kadang aku jauh telah melupakan .. Akhirnya aku kini tersasar juga mengingati itu kembali...

Ayat dari aku untuk kamu...
Cinta dari hati saya adalah untuk orang yang benar-benar ikhlas mengenali saya , bukan untuk dipersendakan.



Saya nak jadikan yang halal buat kamu ... Juga berada disisi daya dalam susah dan senang dan sentiasa menemani saya di dunia dan akhirat .... InsyaAllah...
Cinta Sampai Syurga..
[ petikan dari Syurga Cinta ]


Sangat tersentuh bila tengok dan menghayati movie syurga cinta ini...


Semoga hari ini Allah permudahkan segala urusan kamu dan sekiranya hari ini adalah sukar bagi mu itu tandanya Allah mendugamu dan tanda nya Allah menyayangi dirimu ...












sakura natashima mashimaru di dalam keadaan tidak normal ketika ini...
harap maklum...

2 comments:

yanie.yuhuu said...

part ni mmg sweet,..

Normala Abu Bakar said...

yeee mamang sweet part nie..