Friday, April 9, 2010

bowling with Staff Koop


STORY ONE!~

saya berkerja di Kolej Matrikulasi Melaka .. ( KMM) semalam lawan bowling bersama mereka.. yeah nampak nya saya menang ...

HARI : JUMAAT ( malam )
LOKASI : MELAKA , MAHKOTA PARADE

HUHU hangat dari biasa... happy sangat!!! axtiviti begini di perlukan ... hentikan aktiviti tidak berfaedah ....

meh layan pic walaupun ada pic bluryna.. tunggu next month NIKON sampai.... muahhhh kat pipi mak .!!!


pembuka tirai haraus ada pic saya dan shawl baru.....

meh perkenalkan plak team handal saya..

abang kamal ... julia .. sakura ...erdah ..
( kepada encik zurul iman , mohd fariq , atun n hussin ...aku nak lawan balik ngan korang boleh ? tetiba teringat ayat encik Zurul iman untuk saya " mala hadiah ko yang kecik tu , tapi kene ambil kat kaunter depan...eh salah salah hadiah ko kopok RM0.20 tu jer....kecik ati jap!!!~ lalalala )



hah team kami...
( ada banyak pic tapi semua dalam Facebook.....kepada freindlist saya sila la tgk ok!!!~ )


kak ngah peluk saya...kami macam adik beradik....
( kami bukan lesbian !!!! ingat ....LESBIAN itu dosa!!~ )

terdapat banyak pic lagi tetapi di dalam Facebook saya...Friendlist ku !!!~ sila ke Facebook ku yeah )




No comments: