Thursday, March 4, 2010

+ sory +

salam jumaat ( 05 March 2010 )
hari ni sampai tempat keje agak lewat ..

Singgah bekpes di Cafe B didalam kawasan Kolej Matrikulasi Melaka...


on pc ...

agenda pertama Facebook..

baca paper hari nie ... muka depan Metro " Tragedi Cinta Sejenis "...
nak komen sikit pasal bende nie !!!!
( blog aku , aku nak komen aku punya suka la kan!!!~kang tak pasal² aku kene kan!!!)


komen sikit jer " kepada pencinta sejenis Di dalam Malaysia , di singapura , di brunei , di indonesia , di India dan di serata dunia , jangan la melakukan atau bercinta dengan kaum sejenis ..HARAM !!! kita tak tahu bila datang nyer mati...so , rajin² buat amal or perintahNYa...

Next ....

Okeh on blog aku " layan lagu feberet!! "...
then tgk² blog aku sebab aku ske dengan blog aku...
aku sayang dengan blog aku....

tetibe terbaca di ruangan chat blog aku...
Sape guest nie ?
Okeh kepada Guest nie tenkiuuu sooooo muchhhhhh sebab buka blog aku...

Tenkiu sebab marah² kat aku pasal entry " Maafkan saya kuceng "..

penjelasan aku !!!!

aku tahu aku salah....


GUEST itu , aku minta maaf sebab aku buat ko panas ati pasal entry aku tu !!!
dengan nada gedix gedix " GUEST , I'm so sory sambil goyang² bahu ...."

ha mesti ko gelak guling² kan....sebab aku x tahu sape ko...
lantak ler........
(pstttt nanti bukak lagi blog aku keh!!!! )






























Cermin Diri Kita.. tak perlulah kite mengatakan ttg kesalahan orang lain, sedangkan diri kite belum tentu betul.. fikir-fikirkan..Renung-renungkan.....selamat beramal...




yeah!!!!!!!!!!
CHOW SHIN CHAN....

senang nya dalam hati....haihhhhhhhhhhhh sambung keje..



1 comment:

Anonymous said...

relax lah sakura

apa yg sakura bUAT TU Betul

kalo sakura bIARKAN dia kat umah tanPA Bg mkn, LG Bersalah kan?

Baik letak dia kt tpt yg dia bOLE DPT MKN, at least dia dpt gak CARI MKN.

bUKAN sakura bUANg kucenG TU KAT DLM LONgkanG PON kan? Bukan SAKURA PIJAK PERUT KUCENg tu pon KAN??


relax je, org xtau apa yg sakura bUAT. Biasalah manUSIA, PANdai ckp je. diri senDIRI XNak cermin DULU.