Sunday, March 7, 2010

Macam²...


( muka masam mencuka...kening kerut² seribu... bibir rapat berkatup..diam membisu..
Peyed kah ? owh noooo.... )


Tu dia gadis berbaju kurung hitam pink dan tudung pink dan bermata kelabu mula beraksi....
Ri ni gi keje bawa kereta warna merah yang memekak ketika naik bukit!!
X payah pakai aircorn coz bumbung da terbuka...Saje buka kasi gempak...
Saje kasi berlagak..Pandang orang sambil jeling-jeling... ( Not fatimah juling .....)
Ladu lady gaga kedengaran!!

I want your ugly...
I want your disease...
I want your everything...
As long as it's free...
I want your love...
(love-love-love I want your love )

Owh sistem audio yang mantop...


Siyes dow mood ari ni cam hampeh jerk!!!
Aku da tawar hati sebenar nya..

Tawar hati ngan orang...
Tawar hati ngan orang...
Tawar hati ngan orang...
Tawar hati ngan orang...

Iskh asyik orang jerk....

Tawar hati ngan my spotrim....
Tawar hati ngan my spotrim....
Tawar hati ngan my spotrim....
Tawar hati ngan my spotrim....

Nak tukar yang laen...Tapi telinga aku ni da capang da sebab ader jerk orang tak bagi..
( abang kandung aku ar ..aku mana ada abang laein...)

Membazir ar ape ar...
Bongokkk betul!!!!!
( dier kalu baca ni kompom aku kene nie!!!~ )
Tak puas hati betulll......





tension!!!!

No comments: