Thursday, February 4, 2010

Owh Tuhan..
Berikan aku kesihatan yang baik dan bebas dari segala penyakit berjangkit...
( doa aku di pagi Jumaat untuk diri aku sendiri )

Kesan berembun kot malam tadi..
Yeee saya berembun sampai awal jam 2.pagi..

Kepala agak berat tapi aku gigih kan jugak pergi keje..
X pe ari ni ari jumaat , rehat tengah hari masa panjang...Argh tapi x larat juga nie..
Aiyakkk asal la aku nie mudah sangat demam + selsema ....


Korang doakan aku cepat sembuh ye...












Demam rindu agaknye....
:'(

4 comments:

Hezesuze said...

haaa tuler sape suh berembun smpai lewat malam kekdanye....

g makan ubat supaya cepat smbuh n bleh meronggeng lagik...muhahaha

ayampinko said...

pakai la payung..tak pun snow kap.. pas tu lantak la nak berembum sampai jam braper pun..kan kan..

Normala Abu Bakar said...

Kak Heze ..

berembun sempena majlis 1msia la kak..
terlibat!!!

da makan ubat da..
tq kak!

Normala Abu Bakar said...

ayampinko

erm..snow kap la kan!!!
ingat salji turun ker ?

lalalalala