Thursday, January 21, 2010

Prangggggggg..Nak nangis nak nangis!!~


( picture terbaru malam tadi...shawl baru wey!!~)

aku Sakit
Bila Menatap Matamu
Sadarku Bahwa Engkau Bukan Milikku

aku Sakit
Bila ku Mengagumimu
Sadarku Kau Tak Pernah Mengagumi Ku

Bangunkan Aku Dari Tidur Panjangku
Sadarkan Aku Dari Mimpi Tentangmu
ku Salah Bila ku Berharap Padamu
Salahku Paksa Kau Tuk Mengagumi Ku

Kau Tak Tau Perasaan Ku
dan ku Tak Mau Kau Tau

aku Sakit
Jika Kau Tau Hatiku
Karna Diriku Tak Berarti Bagimu

aku Sakit
Bilakah Kau Sembuhkan Aku
Tak Mungkin
Tak Mungkin Sungguh Tidak Mungkin


huh serius weh aku rase cam hati aku ni ditoreh² guna pisau menoreh getah tu..
X tahu la..x reti berdendam tapi sangat sakit hati...

Aduhhhhhh cam ner nie!!!~
Giler ar...cune x picture aku kat atas tu...?
Muahahaha larik topic sebentar..

Chow beb!~

3 comments:

said...

lawa shawl.....wiwittt....

haipp..tak mo sedeh2....

hepi2 selaloooo

Normala Abu Bakar said...

Yanie putrajaya

heheheh..
meacih..lawakan...


x sedeh da...
insyaAllah happy selalooo

Normala Abu Bakar said...
This comment has been removed by the author.