Wednesday, January 20, 2010

Besar Punyaaaaaaaaaa..



Syyyyyy Besar Punyaaaaaaaa.!!!
Haip...Pe nie jgn pikir bukan² owkey..

Besar Punyaaaaaaaaaa!!!! ( memang besar ..)
Hek hek hek..

Ri tu kan aku ngan mereka nek Besarrrrrrr Punya...
Owkey la... Aku bitau nie..
Besar Punya adalah " Hot Balloons.."

Hot Balloons da ada kat Melaka..
Jangan x tahu!!~
Negeri korang ada ker?
Hukhuk huk ( berlagak jap )

Tapi memang best pengalaman aku nek Balloons nie..
G.A.Y.A.T sangat dibuatnye...
Sangat B.E.S.T.


Anak buah aku yang sangat teruja dengan Balloon yang sangat besar...



Aku pun teruja sebenarnya...Berposing before ke udara...





Tengok si chumel Haikal yang sedang menjengkitkan kaki nya untuk bergambar....



Tenkiu Vein Peter kerana menghandle Balloon ini...
Excually aku cam terpikat kat Mamat cina nie sebab sangat peramah dan dier cakap aku cam cina gaks...
hehehehhehe


Kepada orang Melaka !! Ayuh naik balloon nie..
Dewasa : RM 25
Kanan-kanak : RM 15....Murahkan!!!!!!


Aku da ada pengalaman nek balloons panas nie !!
Anda bagaimana ?

2 comments:

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

orang Putrajaya pun nak naik itu belon

(T_T)

[[ Sakura ]] said...

yanie putrajaya ..


jum ayuh...
setahun itew belon di melaka