Friday, July 10, 2009

Sakit ...



Layan lagu di blog


Saat kau hadir dalam hidupku terasa indah
Hanya bayangmu menyentuh jiwa, temani sepi

Kini s`mua cintamu tlah pergi
Meninggalkan diriku dalam kehampaan sendiri

Waktu t`rus berjalan dan memberi perih di hati

Hanya rindu yang aku dapatkan bukan cintamu

Kini baru aku menyadari

Kau begitu berarti didalam hidupku ini

Saat - saat yg indah, saat masih bersamamu
Waktu kita berdua dan mewarnai dunia

Semua yang telah berlalu

Kini teringat lagi, kini terkenang lagi
kuingin kembali,
oOOo kuingin kembali

Hanya rindu yang aku dapatk
an, bukan cintamu
Meski kini kau tak mencintai diriku lagi

Kini baru aku menyadari
Kau begitu berarti didalam hidupku ini

Saat - saat yg indah, saat masih bersamamu

Waktu kita berdua dan mewarnai dunia
Semua yang telah berlalu

Kini teringat lagi, kini terkenang lagi Kuingin kembali,
oOOo kuingin kembali





Dalam kita sibuk membahagiakan orang lain , Terselit juga perkara yang amat menyedihkan..
Rela melihat orang yang kita sayang BAHAGIA..
Walapun diri sendiri dihimpit KESEDIHAN..






Nota kaki : kalau di beri peluang , saya cuba yang terbaik..Tapi awak tak pernah bagi saya peluang..Kenapakan!!!!

** Awak !!! Awak tahu saya sayang awakkan , tapi kalu awak x der perasaan kat saya , saya rela kalu awak pergi dari hidup saya..Sebab saya tahu saya tak sesuai untuk awak!!
Saya sayang awak tapi awak selalu buat saya sedeh.... **





6 comments:

Wahidah said...

sakura better cr org yg syg kiter dr kiter je yg syg org tu...nanti hati kiter sakit..

perkara plg mulia bile kiter relakan org yg ktier syg bahagia even bukan dgn kiter..

mmg sukar n pahit utk ditelan..tp itulah pengorbanan yg kiter lakukan..

said...

aiyohh....ingatkan sakit aper td...
tajuk n3 tak bleh blah....muehehhehe..

sabar cayang.....insyaAllah akan hadir sorang insan yg betul2 akan membuatkan kamoo bahagia...percaya lah...insyaAllah..

amin....

Normala Abu Bakar said...

wahidah...


waaaaaaaaa memang sakit n sukar wahida!!!saya berkorban demi dier..


hehehehe

Normala Abu Bakar said...

yanie putrajaya..

hehehe...
tajuk x bleh bla kan...
muahahahaha

doakan ye..
amin

hanie said...

haihhh..igtkn sakit ape..
sakit dalaman rupenye..

xpe...
kl bkn dia..masih ramai lg org yg kat luar sinun..
n ade seseorang yg mmg telah ditakdirkn utk kamoo..
nakmo sedeh2 hokeh..

said...

bila mau hapdet blog?

lalala