Wednesday, July 8, 2009

_:: Poye² Melaka : Last Part ::_

Disaat meniti kebahagian di situ tercipta nya juga perpisahan..

Takdir yang menentukan pertemuan yang tak disangka..

Takdir juga menentukan perpisahan...
Ditalian cinta ini terjalin ikatan mesra walau hanya seketika ku harap engkau gembira....


Nak diikutkan tidak puas untuk bersama² berpoye² di Melaka.. Sakura terpaksa merelakan mereka pergi kerana ini hanya cuti yang singkat.. InsyaAllah , doakan kami panjang umur dan di murahkan rezeki dan berpeluang bertemu lagi... Kepada Cd , Hanie , Yanie , Anim , Hafiz , iPIN dan Rizal ...Sakura memohon maaf diatas segala kekurangan layanan sewaktu gathering bersama korang...Sakura da cuba buat sehabes baik dan itew sahaja yang mampu Sakura lakukan buat korang...


Di saat ini juga Sakura cam sedeh gak la sebab mereka nak pulang ke tempat masing²...Erm x pe perpisahan waktu ini bukan bermakna untuk selama² nya tapi hanya seketika...

Banyak kenangan bersama korang..


Lambaian mereka buat Sakura di tepi Bas..Bas Maraliner yang bertolak dari Perhentian Bas Masjid Tanah ke Puduraya dari jam 4.30 petang dan mereka dijangka sampai jam 6.30 petang..Perhentian Bas Masjid Tanah tidak jauh dari rumah Sakura ..Hanya 2minit sahaja..



Semoga kita berjumpa lagi...

Tamat sudah pengembaraan Geng Gebu di Melaka..


13 comments:

♣haNie♣ said...

xde pe pn yg kurang..
1st class!!
best gile...
jgn serik jemput kitaorg g melaka lg ek..
hehehehehe

♥ psstt..ketemu awal bulan 8 nt tau!!

[[ Sakura ]] said...

hanie...

tq dtg melaka..
x serik n kalu datang melaka inform k..
best geiler² ngan korang


okeh..insyaAllah kite jumpa awal bulan 8

[yAN!e][pUTraJAya] said...

rasa mcm hari raya lak...
kepulangan yg di nanti katanye..
hahahaha....

best dapat lepak dengan geng gebu....

tak ada kekurangan....kelebihan lagi ada..hehehe...

tp.......ayam yg dah diperap tak sempat makan....

[[ Sakura ]] said...

best sangat besh..
tula ayam yang diperap x sempat makan..
tapi sakura da bagi² kat sedara soh bakar sendiri...

-cD- said...

Sedey, nak nanges...

paRi-paRi sYurGa said...

awal bulan 8?
ape plan?
kenape diriku terpencil?
ooowwhhh....sgt pilu.4

[[ Sakura ]] said...

cD..


SAKURA pon sedeh time korang nak balik..siap ikut belakang bas lagi..tu yang ambil pic belakang bas tu...anyway tqsm eh dtg melaka....

[[ Sakura ]] said...

pari-pari syurga..

eh gathering n celebrate besday la cik pari² syurga..


nanti di confirmkan balik...
bulan 8 itew nanti

khairul said...

salam sakura....

Ni baru g melaka ,dia punya entry mak aaaiiii bnyk seh!!! lenguh kepala hotak nak baca sume wakaka..

[[ Sakura ]] said...

Khairul...


hehehehe baselah..
tu la jenuh nak upload segala nyer..
erm setiap sudut adalah kenangan..
wakakakakaka tu yang nak kongsi tu

[yAN!e][pUTraJAya] said...

sebak uit tgk pic naik bas...
hahhahha....
rasa mcm balik raya lak....

[[ Sakura ]] said...

yanie putrajaya..


sebak erk..
insyaAllah awal bulan 8 kiter ketemu erk!!

Anonymous said...

hi cik sakura..
sy cuma knl si yanie n cd dlm pic ni..
hehe..
erkk..umah kt kg apa ehh?
kg sy pn kt masjid tanah lah..
kot2 jiran / sedara..
ahahaa..

-dD-