Thursday, June 4, 2009

.:: Alhamdulillah ::.

Salam Jumaat ...
Iskh kejap jer da petang kan!!!
Cepat la masa balik keje...Da x sanggup nak keje yang keje yang tak berapa nak ada nie....
Kepada yang bercuti esok , Selamat bercuti dan selamat berhujung minggu..

Occay la dipendekkan cerita , tengahari tadi Sakura dijemput ke terapak ini untuk makan tengah hari...Terapak siapa ? Upsss biarla rahsia....muahehehehehe


Waaaa cantek banglo nie....Penguni teratal ni semua peramah..Tenkiu tenkiu ....


Melihat pemandangan di sekitar teratak ini....Sangat cantek coz terletak di atas bukit ....


Berposing sebelum pulang..Waaa nampak x beg kertas warna biru itew ..? Itew adalah buah tangan dari Tuan Rumah...Anyway tenkiu so much dengan santapan makanan tengahari yang dihidangkan itew sangat sedap..Semoga dimurahkan rezeki hendaknya ..Amin



8 comments:

haNie said...

g umah mak mentua ekkkk..
hahahahaha

[[ Sakura ]] said...

erm macam tu la lebeh kurang.....
kui kui kui kui..

kabussenja said...

ewah brgambo dgn umah je ke.. tuan rumahnye?

eQbalzack said...

wahhh...akhirnye ketemu juga kita di PD ek...

[yAN!e][pUTraJAya] said...

kim salam kat anak bujang tuan punya teratak ni eh....

hahhaha...cakap bakal menantu comey kim salam....hikhikhik....

bila nak singgah teratak kuarters Polis FRU lak? hakhakhak

[[ Sakura ]] said...

kabussenja..

tuan rumah kene pukau..
hehehehe

[[ Sakura ]] said...

eqbalzack..


aah jumpa kat PD akhirnya..
getar juga..
tp selamba jerk..!!!

[[ Sakura ]] said...

yanie putrajaya...


aipppp..
anak teruna dier tinggal sowang jerk!!hehehehe