Sunday, January 11, 2009

-:: Aduhai ::-



Salam Monday....
Psttttt pstttt semalam korang buat ape ?
Ha mandi air terjun ...? Ha lepak pantai....? Ha main masak- masak...!!!!

Weekend saya kali nie suam2 jerk...
Sabtu pegi umah member kawin...Da kawin da si brutal ni...Aduhai x sempat nak bergambar ngan dier , x sempat nak makan kek kawin dier , x sempat nak jumpa member laen....X sempat bagai coz petang tu der hal laen.....Waaaaaaaa Fezah nak kawin gak cam ko!!!!!! Cari kan tuk aku leh....
nge nge nge nge



Pewut da kenyang makan kat umah owang kawin an...Pastu nak gi Mahkota Parade la Dataran Pahlwan la...Nak cari selipar or kasut!!!! Cuci mata dulu .... Masuk kedai sini kedai sana...
Huhuhu balik la malas nak cari lagi .... Pekene cendol " Kampung Sawit "....Huhuhu x best bagi aku!!!!!!

Bila da sampai umah , kepala da terbayang satu kasut nie... Sangat simple and smart...
Perlu ker aku beli...Nak beli ke x nak!!!! ( pikir beratus kali ...) Erm nak ke tak nak nie!!!!
Ahad pagi da mesej member ... ( weh !!! nak beli gak ar itew kasut walaupun mahal..... ) Member just cakap beli la kalu dah berkenan......Pe lagi petang semalam jugak pegi beli...



Cadang nya nak naik Kuala Lumpur esok ..... Huhuhu da apply cuti da tapi cancel la...Sebab da beli da ...Kesian member kat Kuala Lumpur terpaksa terima pembatalan aku nak berpelukan ngan dier... ( hehehehe meroyan nyer ayat jap..... da base da salam and bergeseran pipi.... (*_^)...)

Tada !!!!!!!!!!!! Ni la kasut yang aku hidam-hidamkan tu sampai x tido malam...Ayooooooo!!!!


Si NIKE yang baru ku beli semalam......



Akan ku pakai sebaik mungkin......



Perhatian :

( Kepada kasut tumit tinggi yang berada di bonet kereta Gen2 aku tu cuti berehat seketika sebab ibu jari kaki ku sakit dan perlukan selipar jamban untuk aku pakai....)

6 comments:

[yAN!e][pUTraJAya] said...

bak sini kasut NIKE tu
nak pinjam pakai pi pasor
beli ikan kembung

hehehheh

(^_^)

::_Yanie Putrajaya_::


*********************************

[[ Sakura ]] said...

yanie putrajaya...

ha nak beli ikan kembung pakai kasut nike ke?
ayooooo....



erm.....

♥miss zaza♥ said...

cantek kasut tu akak
nak jugak!!!
pink ada?
hehehe
selamat bercuti nti =)

tc
muah!

Wahidah said...

anda di tagggggggggggg

[[ Sakura ]] said...

miss zaza...

kalu der pink white kak sakura da ambil da....tp x der ..balcak n white pon ok gak...


tq!!!!

[[ Sakura ]] said...

wahidah...


ok ...
ush sik kene tag jerk!!!
nge nge nge