Tuesday, September 2, 2008

<:: Aktiviti Sebelom Ramadhan - Part 1 ::>

Salam Ramadhan to my blogger....
Macam mana ngan ari nie , puasa x uol's? Hopefully puasa ok coz Ramadhan ni la time kita nak wat amal ibadah lebih sikit...Sebernarnya Sakura baru buka blog ari nie coz Sakura cuti sakan..Hehehehe dan x sabar plak nak updated blog maklum la sebelum Ramadhan ader jerk aktiviti :-

Date : 30 August 2008 ( Sabtu )
Tempat : Ikan Bakar Umbai
Masa : 9.00 pm-11.00pm

Picture ni kitaorang ambil pas makan..Pewut da kenyang...Keh keh keh..Ok dua dari kiri tu Redza n Marini <> , yang tengah tu Iena chumel , Cik Sakura dan Rizal Aziz..

Date : 31st August 2008.
Time : 12.05-12.45 am.

Hajat dihati kami semua nak tengok bunga api tapi x kesempaian coz jalan jem giler..So dengar je
la letupan bunga api dalam kereta jerk....


Time ni plak lepak-lepak kat Eye On Malacca...Kat sini time malam cantik giler coz dipenuhi ngan lampu...Kalu aku dok town mahu seminggu sekali gak aku lepak sini..hehehehe

Tengah aku lepak-lepak ngan member aku nieh , tetiba ader la geng dak nie kenal aku..Huhuhu glomour nyer aku ..Kemana aku gi ader jer orang kenal....


After da puas berfoya-foya sehingga awal pagi di uptown , kitaorang pown per lagi balik ar..Hehehe ape pown best gak ar walaupon x dapat tengok bunga api....

Selamat sampai Rumah : 2.15a.m


No comments: