Tuesday, September 2, 2008

<:: Aktiviti Sebelom Ramadhan - Part 2 ::>



Date : 31 August 2008

Time : 4.30 pm

Wa aktiviti Sebelom Ramadhan , siap ader part 2 ...Hehehe selagi belom bulan pose ...Ngayau jerk aku nie kan!!....Ala aku kalu cuti jer mesti nak kuar..X kira la ngan shape...Ups kali nie aku kuar ngan seseorang ..Seseorang yang misteri...Nak tahu ker?X yah la k.....


Ni la " Menara Taming Sari "...Ghamai ya ummat time nie...Tapi dengan penuh kesabaran sampai juga aku di puncak menara ni sambil melihat keindahan Melaka.....Agak pening sikit sebab bende ni berpusing2.....


Ha nampak tak kereta hitam ku gagah berada di kotak parking.....Kereta Gen2 itam tu..nampak x....Then aku sangat x puas hati ader orang mengutuk kereta aku seketika dulu , dier kater kete aku GEN2Lak.....Aku akan simpan kutukan e2.....Hampehnyer nyer budak!!!!!!




Time : 9.30 pm

Lagi beberapa jam nak masuk 1 Ramadhan...Erm sempat la kami kawan yang sentiasa bersama walaupon berlainan tempat ni berkumpul di rumah Ili...Coz ader kenduri Arwah...Semoga persahabatan ini akan lebih diberkati ...Amin



No comments: