Monday, July 7, 2008

[:: Pagi Yang Ceria Mengenangkan Kisah Fadhil::]

Ermmm macam biasa on jer ym tapi x der member online..Memang buhsan !!!Tapi after setengah jam aku online my freind Reza text aku..Dier der bende nak send kat aqu..Tapi internet sangat slow...Try gak send bende baik tu..Aku x sabar sebab nak dekat setengah jam aku tunggu...Erm jgn internet lak down memang menyumpah aqu..Berkat kesabaran aku akhir nya aku , akhirnya tercapai juga aqu nak tgk ape yang dier nak kongsi ngan aku...Nak tahu x?okies .....................Ni dier



Dier nie seorang yang ceria ..... Memula kenal konon sombunk tapi akhirnya dier seorang kawan yang baik dan senang dibawa berunding....Percaya or x dier ni kalu wat sesuatu mesti orang dikelilingnya akan pecah perut tgk keletah nya.....Betul dier ni sangat kelakar ...X caya tgk kat pic dier kat bawah nie..... !



Ha kan betul , dier ni pandai wat lawak..Pic ni di ambil oleh rakan karibnya dan selaku rakan karib aku juga....Pic nie b4 convo kater sahabat karib kami..... :-)Nak tahu ke tak Fadhil sape yang da menyebarkan picture menarik ko ni kat aku..... Hehehehe...Ko jangan marah aku tapi ko marah " AHMAD REDZA"..ok....Okla stop dulu...

No comments: