Wednesday, July 9, 2008

[::Celebrate Belated Besday Sheda + Ikan Bakar ::]


Tarikh : 08 Julai 2008

Tempat : Medan Ikan Bakar Kuala Sungai Baru (tepi laut)

Happy Birthday Sheda...Besday ke24..Erm x der pe yang aku nak wat selain gi makan malam ngan best friends aku nie..Huhuhu makan ikan bakar kat tepi laut...Best!!!!




  • Selamat Hari Lahir 24
  • Semoga Panjang Umur dan dimurahkan Rezeki...
  • Semoga berjaya di dunia dan akhirat...

Best ar sebab da lama x dok setable burak² ngan member...Kitaorng ni da lama kenal ...Masing-masing bz ngan tugas harian..Erm yang ader malam tu Sakura , Sheda and Puteri Aina Natasya (huhuhuhu)...Erm base la Sakura ni memang kuat bercakap..Yang si Puteri Aina Natasya nie kuat buat lawak..Huhuhu kelakar giler ..Nak tahu x lawak dier pe ..Puteri Aina Natasya tanya Sheda mahal x tiket nak gi Penang ? Sheda pon cakap ar Tiket Bus Durian Burung Mahal la dalam RM50 lebih..Pastu Puteri Aina Natasya pon tanye balik , ko tahu nape mahal..Sheda pon jawab maybe harga minyak naik...Dengan selamba Puteri Aina Natasya cakap bukan ar..Durian naik harga tu yang mahal...Lagi pun Burung nak pikul Durian tu berat...Huhuhuh lawak tol...!!!Seb baik la tempat tu x ramai orang...



Sembang kosong and aku wat luahan kat diorang nie...Adalah masalah aku ...Tapi x leh share ngan pembaca blog " bahaya " ...Antara aku dan diorang jer tahu...Erm rumit gak !!!! Pepon aku ingat ayat si Puteri Aina Natasya nie " ko jangan nangis pasal lelaki bleh x ?"..Huhuhu ok aku cuba kuat ... I'm promise!!!!Tq Friend's......



Tenkiu Puteri Aina Natasya coz ambilkan pic nie....Hehehe...Muka ku yang disengajakan!!!Ahak..Huhu lepak jap kat kete b4 pulang ke tempat asal..Erm best and happy dapat lepak ngan korang ... Panjang umor n der rezeki kiter jumpa lagi...Hopefully kiter kawan sampai tiada penghujungnyer...Korang sangat baik!!!da!~!~@!!!~~





No comments: