Wednesday, June 11, 2008

[:: Kamu sentiasa diingatan ::]

{ Frasy , Salleh , Epul and kak mala -posing b4 start bbq }
{ Peanut , Salleh ,Midi (nampak sikit jerk ) ,Frasy , Nik posing ngan abg Rizal b4 pulang }
_:: 19 April 2008 ::_

Ari ni diowang last jadi student matrix.!!!Pasni ntah bila dapat jumpa diowang!!!!!Lagu " Jangan Pisahkan " wat aku sedey!!! Yela mahu x nyer , ri ni last day diowang!!! Diowang yang sangat best.....Akak sayang kamoo!!!X der ape yang boleh akak buat selain wat "BBQ di Pengkalan Balak " untuk diowang!!!! Persediaan da dibuat awal .. Kali ni aku wat kan ayam perap black peper , coeslow and meehun black peper....Kitaorang start wat bbq kol 6.00pm sampai 10.30pm...Salleh , frasy and peanut pasang khemah yang ala² budaknye khemah...Bara ayam berjaya dihidupkan oleh Abg Rizal..Kalu nak harap aku , ntah la....Tapi memang x reti!!! Nge nge nge...After bakar ayam , time untuk makan....Hehehe ... Lepas makan , Epul nak balik Kelantan da....Bile dier salam semua , air mata nak meleleh da , tapi aku cover!!!! Mala kuat!!!Huhuhuhu....Aku , frasy , penut and Nik anta dier kat depan balai polis ...... Dier salam aku n peluk aku!!!Sebak beb!!!Mana tak nye dier sorang yang cool and ske wat aku and geng diowang happy!!!Pasni x der la panggil "KAK MALA...........muahahah"....erm setiap pertemuan adernyer perpisahan..!!!! Pas anta Epul , kitaorang gi tempat bbq tu balik!!! Makan n burak²..After makan aku ngan abg Rizal berangkat pulang!!!Ri nak hujan tapi x pe diowang ni cerdik , sewa chalet!!!!!

_::12 MEI 2008::_


Ari ni first day keje untuk semester ni..!!! Buka je Cyber Koop aku rase sunyi..Mengenang kan adik² yang aku sayang da x der untuk kali ni..Setiap tahun akan rase bende yang sama..Tapi kali ni memang aku rase sangat kehilangan..Mana tidak nya diorang la menceriakan keadaan ..Diowang wat aku happy...Sentiasa disisi sepanjang masa aku keje..Sebelum diowang habes study di matrix ari tu , aku berjaya berpakat bersama Frasy , Gedik , Salleh , untuk celebrate besday Midi , Epul , P-nut and Nik ..Tapi kali ni Nik x der balik umah cousin dier..Huhuhu aku masak untuk dier .. Sampaikan melecur dibahu kene air panas..Tak pe la kenangan tu!!Aku masak x la special but simple la..Aku masak meehun soto , and ada la makanan sampingan yang lainnye..Aku siap jemput artis yang bakal meletup tapi xtahu la biler nyer Meletup tu agaknyer..Muahhahahah....Jangan marah ye Abg Rizal...
Buat kamoo :: Frasy , Midi , Peanut , Salleh , Nik and Epul ......Semoga berjaya!!!!

No comments: