Friday, December 16, 2011

Seketika Saja


Tengah duduk burak kosong dengan kawan saya , [ Iqbal , Ina , Mas ] dan juga mak saya .... Teteiba dapat call dari seseorang .. Ya Allah happy nyer sebab dier sudi nak jumpa dengan saya .. Tak disangka kurang dari 15 minit sebuah kereta hitam muncul di hadapan ... Gugur jantung dibuatnya !!~ si Kacak bergaya keluar dari kereta tersebut dan terus ke arah saya !~ .. Saya memandang kearah kawan saya dan kawan saya semua seolah2 tahu ' hati saya sedang gembira ' . 


Assalamualaikum.....saya senyum dan jawab dalam hati !!!~ Dier salam mak dan Iqbal ..
Time tu introduce herself to my friend .. Anyway mereka dah kenal sebab saya selalu bercerita tentang diernya pada Bff saya !!~ Dier bertanyakan khabar dan saling bercerita ... Tapi apakan daya masa sangat mencemburui beliau yang hanya membenarkan kami bersama dalam 15 sahaja !~




Dalam pada tu dier sempat tegur ada rambut pada luar tudung saya dan dier tolong buangkan ... Saya tak tepis apa yang dier nak buat , malah saya membiarkan dier membuang rambut tersebut ... Owh romantik sangat !!!~  Saya tak tahu kenapa dier pegang tangan saya dan saya memandang ke arah matanya ...... " Ada kebenaran disitu .. " Dan dier berpesan jaga diri baik² kerana dier kene pergi sebab atas urusan kerja ..... Saya hanya menenung matanya dan membiarkan dier pergi !~ 










If it is true I am very grateful and I am happy ..... This is solely my dreams ...
Thank God for him Come to me even a little. Enough is enough to cure this longing in me 

No comments: