Sunday, September 18, 2011

kata2mu buatku terguris !@_______@



sejak kebelakangan ni aku sendiri rasa dalam diri aku bila aku nak telefone dia , ayat yang kuar dari mulut aku " arghh tak payah la dier sebok mungkin ....... terus menerus la sampai ke hari ini "
so dikire ditotal didarab dan bahagi da dekat 3bulan kot !!
kalau tak kompom suka burak- burak 0 ngan budak nie !!~



sumpah terguris ...
ok malam td ....
nak bergurau konon nyer .....
tapi " ayat itu buat aku sentap "......
dan harap itu la terakhir untuk selamanya ....
insyaAllah ....










ye la aku tahu la aku ni tak cantek !!
ye la aku tahu la aku ni tak pandai !!
ye la aku tahu la aku ni tak hebat !!


ok !! STOP " saya doakan awak bahagia dunia akhirat "
[ menitik juga la air mata walaupun sebaris ayat tu jer ............................ ]

No comments: