Tuesday, August 9, 2011

IFTAR with family



blurp !!!
sempat jugak la IFTAR ngan family ...

tapi yang x der dalam ni abg aku , kak ziema akak ipar aku dan hazim anak buah aku ....


tengs Kapten Mohd Halisham bin Ismail
[ abg ipar ku yang sangat baek hati dan pemurah ......
semoga Allah berikan re
zeki pada abang ipar ku dan keluarga !!!!~ huh kalau gi Singapore , disponser habes aku dan mak !!! baik kan ....... ]


kali ni beliau sponser kami berbuka di Everly Resort ! pergh super manyak makanan wei !! tapi aku hanya mengadap satu jerk .... apakah ?


Udang goreng keju ....
dulu aku memang giler ambil gambo makanan ...
tapi bulan puasa ni , haram bagi aku menayang pic makanan ....
[ nanti air liur korang meleleh !! berdosa aku ...... ]


ok , seriusly x heran nak ambil pic orang lain ,.....
tapi aku jadi heran kalau aku x ambil pic anak buah sendiri !!
tapi kan , aku der ske sorang mamat nie ....
berbaju melayu purple , berkupiah puteh time kat Everly Resort tu ....
[ sejuk mate memandang ..... ntah la sejak2 ni aku cak minat kearah ustz plak.... ]


penangan ustaz amirul mungkin atau penangan citer Nur Kasih sebab aku minta Fizz Fairus !!~ huwaaa nak jugak ciri² ustaz tu jadi bakal suami ... aminnnnnn
[ sila amin kan yea ]


ok ok !!! aku respect anak aku sorang nie ... Nur Alysaa Mohd Halisham puasa penuh setakat ni .... siapkan lah duit raya ..... dier da tuntut tu !!

[ oke tahun ni sorang RM0.70 sen eh !!
budak kecik tak boleh pegang duit banyak2 nanti kene rompak muahahaa ]



ni si kakak , Nur Alyaa Mohd Halisham ... permata hati pertama ...
[ Mak panggil nye ayang , coz sayang ]


ok pas berbuka ....
sendawa x ingat kau !! seb x der orang dengar kalau x sure org cakap cam naga ...
hahaha...
Alhamdulillah ....

macam base , acu acu nak ambil gambo !!!
pe gune ada Nikon kalau x abadikan kenangan kan !~
huh kalau da ambil gambo leh meletup NIKON ku ini ....
muahahah




ok !!! cube fokus pada baju pink tu ...
ase nak je lepuk dier ...
geram weh !!!
kiut jerk ....


ok ok ok !!!!~
korang gi la berbuka kat Everly ....


Murah gak RM44.++ adult
RM34++ child


serius ly , bila berbuka dengan family ase cam bersyukur sangat sebab ada family disisi ...
TAPI ri tu cakap ngan mak , cam ner la naseb anak yatim kan ....

Aku bersyukur sebab dikurniakan family yang sederhana .....
Yang lagi bersyukur bila dikurniakan anak buah yang comel² macam Acu mala ...
hek hek hek

















tunggu gak !!
Bila la nak berbuka dengan yang tersayang .....

No comments: