Monday, July 25, 2011

s e k s a . j i w a . r a g a

hari pertama , sore serak2 basah ....
hari kedua , sore tenggelam timbul ....
hari ketiga , sore cam itik nila kene cekik .....
hari keempat !!! hambek ko cam bapok tua ......
hari kelima , seksa betul !!!~ asal cakap je orang gelak .....
dabush !! tumbok sorang² kang baru tahu ......





wei aku demam ar ...
giler ke aku nak sesaje nak ubah sore cam nie !!!~
seksa jiwa dan raga ai !!~
[korang kene cam aku baru tahu !!~]



ha ni makanan dia !!!
makanan time aku demam ......
time demam sempat gak 4low kakak terchenta gi Melaka ngan anak buah !!~
kali ni gigih jadi driver kepada Kapal Terbang Milik Kakak Terchenta ..
[ Alphard !!~ ]





haihss korang doakan aku cepat sembuh ea ...
^________^





owh pujaan hati !!!
saya demam sebab rindu kamu .......
[ kemam je la rindu tu !!!!~ sanggupkah ? ]



No comments: