Thursday, July 14, 2011

oliday sehari !~



x hupdated blog sangat tak sah dalam hidup ...
[ hahahaha ]



semalam cuti !!!~
cuti bawa hati japs ...... giler nak tinggal hati ni kat rumah , mahu dihurung semut !!
muahaha ....
anyway , lama da tak naik bus .... lama da tak naik
train ...
penat berbaloi² ...muahahaha






eh eh ini la dier anak bongsu arwah Hj Abu Bakar & Hjh Hasnah @ Hapsah tu
[ Hjh Normala Bte Hj Abu Bakar .... ^_______^ ]


macam pegi kota London Plak ..
kemain ramai orang !!!
huh bersesak² naik train ...
bawu ketiak manusia .....
[ huh sungguh busuk !! masam !! grrrr macam² ada .... ]






hambek ko !!!
sekali tersenyum riang kan ko dak mala ....
adeh !!! orang lain sibuk keje ko sibuk minta cuti nak gi jalan2 katanya ....
nasib la boleh cuti !!
[ hek hek hek .....lantak la !!! stressss kot keje n penat keje ... xsalah nak jenjalan !!~ ]







kalau x bergambar memang x sah kan !!!~
ushk memang kaki bergambar ok .... lantak la cantek ke tak , da ske bergambar nak wat cam nei !!~
siap standby Nikon dalam handbag !!~
berat pun berat ar ... janji bawak my SHAYANG tu !!~







oke oke ..
puas berjalan satu Key Ell kau !!!~
jangan dibuat macam ni lagi ye Dak Mala ....
kompom kene buang keje bila selalu wat macam nie ...

next trips " BUKIT TINGGI !!!!!~ "
[ 2 ari 1 malam ]
sebelum puasa ...
InsyaAllah ...



Oke la .. banyak betul pic sebenarnya ...
kang hupload semua mahu ada yang muntah berdarah ni kang !!
ye ar .. model x cune ...
muahahahaha


[ bersama green rabiito ]


ok chow Beb !!!~


2 comments:

Pojiepooh Abdullah said...

Wahhh suka tengok senyuman kamu..
Bilalah lagi bisau ketemu :)

Mal said...

pojiepooh ...

meaceh !!!
tu la bila lagi mahu ketemu ....
ketemu sebelum kamu cak pong cak pong ea ....